Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:32:47 GMT

برگزاری مسابقه مناطق فوتسال

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۲۲۹۰

برگزاری مسابقه مناطق فوتسال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقات مناطق فوتسال کشور در رده سنی بزرگسالان (دسته سوم) از روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه با حضور 28 تیم در چهار گروه برگزار می شود.

در گروه اول  که به میزبانی آذربایجان شرقی شهرستان مرند است تیم های بیمه البرز مرند، عقاب تبریز، دانشگاه ازاد موکریان بوکان، امید مشاور بیله سوار، چاپ معلم سنندج، شهرداری خدابنده و شاهین دره شهر به رقابت با یکدیگر می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه دوم به میزبانی گلستان شهرستان علی آباد کتول است که در این گروه شهدا مدافع حرم علی آباد کتول، زندی بتن کلادرشت، دخانیات گیلان، کیان تات اسفرورین، آتیه حساب البرز و پدیده  کرد کوی  با یکدیگر مسابقه می دهند.

گروه سوم به میزبانی استان اصفهان، شهرستان شاهین شهر می باشد که تیم های شاهین شهر نوین اصفهان، پیشگامان بیرجند، صدرا زاهدان، پرسی ایران گاز، پیشروان فریدون شهر، پتروشیمی لرستان، منصوری  شاد کاشان و کیان اسلامشهر در این گروه به مصاف هم می روند.

گروه چهارم نیز استان بوشهر، شهرستان جم میزبان است که تیم های تلاش جم، پیام عامری دیلم، فولاد هرمزگان، دانشگاه آذین شوشتر، احسان زاهد شهر فسا، همسفر لرستان و آیندگان هرمزگان به رقابت می پردازند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرداری فدراسیون فوتبال فوتسال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت (ع) قم که در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارد، در دیداری از هفته پنجم این رقابت‌ها میزبان فولاد هرمزگان خواهد بود.

این بازی ساعت ۱۶ فردا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار خواهد شد.

دلسوختگان که از ۴ بازی گذشته ۳ شکست و یک پیروزی را تجربه کرده، با توجه به شرایط جدول گروه، شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد و دیدار فردا جنبه تشریفاتی خواهد داشت.

بازی رفت دو تیم به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده اعلام شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد