Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان عصر سه‌شنبه با حضور دبیر کل، رئیس شورای مرکزی و اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش ایسنا، بررسی طرح انتزاع معاونت جوانان از وزارت ورزش در جلسه این هفته شورای سیاست‌گذاری حزب ندا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آبان ماه سال ۱۳۹۵، حزب ندای ایرانیان در یادداشتی تخصصی خواستار جداسازی ورزش از جوانان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری اعتقاد داشتند ساماندهی امور جوانان در کنار حل مشکلات ساختاری مربوط به جوانان، نیازمند بهبود فرایندها، سازوکارها، برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و نظارت است.

اعضای شورای سیاست‌گذاری نگاه مثبت خود را نسبت به طرح انتزاع معاونت جوانان از وزارت ورزش اعلام داشتند، بااین‌حال معتقد بودند اگر طرح تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش و جوانان به‌درستی صورت گیرد، اما کماکان ضعف در قوانین و مقرارت، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری به جای خود باقی بماند، باز هم به نتیجه‌ای مطلوب نخواهیم رسید.

در این جلسه، مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی این وزارت خانه، به سؤالات، دغدغه‌ها و نگرانی‌های اعضا در خصوص این تفکیک پاسخ دادند.

در پایان مقرر شد بر پایه بحث‌های صورت گرفته، هیئت‌رئیسه شورای سیاست‌گذاری به تدوین خروجی این جلسه اقدام نماید.

انتهای پیام

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از واگذاری مالکیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، شایعات زیادی در خصوص تغییرات مدیریتی در این 2 باشگاه شنیده می‌شود.

علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس، حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899790

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران