Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@04:25:11 GMT

عامل اصلی باخت استقلال به الهلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۲۵۲۸

به گزارش پارس نیوز، 

 استقلال ایران شب گذشته علیرغم برتری با دو گل در دیدار رفت، در دیدار برگشت هیچ‌گاه همانند دیدار برگشت بر حریف قدرتمند خود تسلط پیدا نکرد و با نتیجۀ یک بیر صفر این دیدار حساس را به الهلال عربستان واگذار کرد. اما آگاهی زوران مامیچ از تاکتیک ویژۀ آبی‌پوشان برای رسیدن به گل عامل اصلی شکست استقلال و شفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در دیدار رفت با تکیه بر توانایی‌های آیاندا پاتوسی در ارسال پاس گل و سانترهای خطرناک به دو گل رسید اما در دیدار برگشت تیم مامیچ از این توانایی آگاهی داشت و نه تنها کمترین تعداد کرنر را به استقلال داد بلکه در زمین خودی نیز فقط مرتکب دو خطا شد تا راه رسیدن به دروازه را برای نمایندۀ ایران ببندد.

این اتفاق و بستن راه سانتر از سوی رقبا برای استقلال می‌تواند برای این تیم پرطرفدار گران تمام شود و شفر باید راهکار مناسبی را برای غلبه بر دیگر رقیبان چه در لیگ برتر ایران و چه لیگ قهرمانان آسیا پیدا کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران عربستان استقلال زمین لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا استقلال ایران بازی زمین لیگ قهرمانان آسیا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!