Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین با رویکرد افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز ظهر پنجشنبه با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، داوود محمدی، بهمن طاهرخانی، سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جمع زیادی از خیرین در محل سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالمحمد زاهدی در این مراسم گفت: در شرایطی که دولت با محدودیت‌های مالی مواجه شده باید اذعان کرد اگر کمک خیرین نبود در تأمین فضای آموزشی مشکلات زیادی داشتیم.

زاهدی تصریح کرد: خیرخواهی از کارهای نیکوکاری مستمری است که توانسته مسیر جامعه را به سمت کار خیر سوق دهد.

وی اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز پیشرو و الگوی راه اندازی سایر مجامع خیریه شدند و توانستند کار خیر را در جامعه فرهنگ سازی کنند.

استاندار قزوین یادآور شد: شما فرهنگ کار خیر را جا انداختید و در شرایطی که مؤسسات زیادی داریم باید از تأثیر خیرین در تعلیم و تربیت که بی نظیر است تشکر کرد.

در این مراسم از تعدادی از خیرین مدرسه ساز استان قزوین تقدیر شد.

امسال خیرین استان قزوین بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه تعهد کرده‌اند.
 

کد خبر 4600007

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالمحمد زاهدی استانداری قزوین خیرین مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی

به گزارش صدای ایران از ایرنا، حجت الاسلام عبدالله واحدی روز شنبه در حاشیه نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقات و امور خیریه کشور، افزود: پروژه پرورش ماهی سی باس در قفس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با ظرفیتی بالغ بر تولید سالانه پنج هزار تن ماهی آغاز بکار کرده و در مرحله نخست ۱۰ قفس تکمیل شده و یک میلیون قطعه بچه ماهی نیز ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه اولین ذخیره بچه ماهی‌ها در چهار قفس در اسفند ماه سال گذشته انجام شد، ادامه داد: ظرفیت این پروژه به میزانی برنامه‌ریزی و اجرا شده که علاوه بر تامین نیاز استان مرکزی، قابلیت ارسال به دیگر نقاط کشور نیز وجود داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به عرضه اولیه ماهی‌های پرورش داده شده با قیمتی پایین‌تر از قیمت بازار در پروژه پرورش ماهی در قفس این استان، بیان کرد: علاوه بر استان مرکزی راه‌اندازی شعبه‌های عرضه ماهی در استان‌های قم، آذربایجان شرقی و اردبیل نیز در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام واحدی هدف از اجرای پروژه ماهی در قفس را افزایش سرانه مصرف ماهی و تغییر ذائقه مردم به سمت مصرف گوشت سفید به جای گوشت قرمز عنوان کرد و گفت: طبع گرم، نداشتن بو، استخوان‌های درشت و عدم نیاز به طعم دهنده در طبخ ماهی، از مزایای ماهی سی‌باس است.

۳۹ شرکت مجری طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مهمترین دستاورد‌ها و پروژه‌های خود را در نمایشگاه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در تهران در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • ورود جمعی از طلاب مدرسه دارالسلام تهران به قزوین
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی