Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  ممتحن مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان با اشاره به اینکه افراد مجهول‌الهویه همواره یکی از مشکلات حوزه سلامت بودند ( افراد مجهول‌الهویه افراد و یا نوزادانی هستند که فاقد هرگونه سند سجلی هستند) ، گفت: سه هزار وپانصدنفر از بیمه‌شدگان کمیته امداد استان با هدف تجمیع بیمه‌ها و جلوگیری از هم‌پوشانی در این بخش تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اینگونه افراد از ابتدای امسال تحت‌پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند ، افزود: تا پیش از این ، این افراد مجهول‌الهویه هیچگونه خدمات بیمه‌ای در کشور دریافت نمی‌کردند.

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان، با ابراز خرسندی از بیمه این‌گونه افراد که از ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند ابراز داشت:  به‌دلیل فقدان مداراک شناسایی و سجلی، هیچ‌گونه آمار دقیقی از افراد مجهول‌الهویه وجود نداشت و لذا اجرای این طرح کمک می‌کند تا با تجمیع آمار، برنامه‌ریزی بهتری برای خدمات‌دهی به اینگونه افراد جامعه ارائه شود.

انتهای پیام / م

 همایت بیمه سلامت از سه هزارو پانصد نفر مددجوی کمیته امداد استان سمنان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این خبر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
جمشید شایانفر افزود: بیمه شدگان مذکور نیازنیست که تمدید پوشش بیمه‌ای به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند