Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:57:13 GMT

کمک های نهادها و مردم جهرم به مناطق سیل زده ارسال شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۳۲۸۲

کمک های نهادها و مردم جهرم به مناطق سیل زده ارسال شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سومین محموله کمک های مردم این شهرستان به ارزش 970 میلیون ریال به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال شد.
محمدجواد شعبانپور افزود:این کمک ها شامل، برنج، آب معدنی، پوشاک، فرش، پتو، لوازم شوینده و بهداشتی است.
وی بیان کرد: این کمیته از زمان وقوع سیل در شماری از استان های کشور، با همیاری مردم نیک اندیش این شهرستان 530 میلیون ریال کمک‌های نقدی و اقلام مختلف به ارزش یک میلیارد و 950 میلیون ریال به مناطق سیل زده ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ورزش و جوانان در بخش مرکزی شهرستان جهرم هم به ایرنا گفت: ورزشکاران این بخش، کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به ارزش 100میلیون ریال برای توزیع در بین هموطنان آسیب دیده از سیل اهدا کردند.
نبی فتحی افزود: این کمک ها شامل، مواد غذایی، پتو، بیل، چکمه و سطل است.

**اختصاص یک روز حقوق برای سیل ‌زدگان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم نیز به ایرنا بیان داشت: جمعی از دانشگاهیان این دانشگاه با اختصاص یک روز از حقوق خود به کمک سیل‌زدگان شتافتند.
سید کوروش سرورزاده افزود: همچنین کانون دانشجویی هلال احمر و بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز در حرکتی جهادی اقدام به برپایی ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های دانشگاهیان کردند.
وی گفت: فعالان این دانشگاه به عنوان نهادی مردمی آماده کمک به هموطنان سیل زده هستند.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
از اواخر اسفندماه 97 بارندگی های شدید در برخی از استان های کشور آغاز شد که تا نیمه دوم فروردین 98 ادامه داشت و این پدیده جوی موجب بروز سیل در استان های گلستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و خوزستان شد که زیان های بسیاری به مناطق نام برده وارد کرد.
9910 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جنوب شرقی سیل کمیته امداد امام خمینی ورزش و جوانان هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق

بررسیها نشان میدهد مجموع دو پرداختی به اقشار محروم، یعنی یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر کفایت نمی نمی‌کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان میدهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمیکند.

بر این اساس نسبت مجموع متوسط  مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی 75 درصد و در کمیته امداد 86 درصد  کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی 47 درصد و در کمیته امداد 54 درصد کفایت می‌کند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم