Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@17:46:59 GMT

شکست استقلال به گازتادلواسپورت کشیده شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۳۷۷۷

اولین گل ستاره ایتالیایی در معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا باعث شد تا رکورد جدیدی در کارنامه فوتبالی مورچه اتمی به ثبت برسد.

به گزارش "ورزش سه"، شکست استقلال مقابل الهلال در روز چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 باعث شد تا روزنامه گازتادلواسپورت در گزارشی کامل به پوشش اتفاقات رخ داده در این بازی بپردازد و از ثبت رکورد جدید برای سباستین جووینکو زننده تک گل سه امتیازی این بازی پرده بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه معتبر چاپ شهر میلان ایتالیا در گزارشی با تیتر"فتح سه قاره با مورچه اتمی" به پوشش برتری الهلال مقابل استقلال ایران با گلزنی ستاره ریزنقش ایتالیایی پرداخت و نوشت:« اگر کریس رونالدو به سه قهرمانی با تیم هایی از سه کشور مختلف در اروپا می نازد، سباستین جوونیکو هم با گلزنی در سه لیگ قهرمانان مختلف در قاره های مطرح جهان حالا به رکوردی خارق العاده رسیده است».


این روزنامه ادامه داد:« سباستین جووینکو اولین گل خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیراهن الهلال وارد دروازه استقلال ایران کرد تا بعد از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن یوونتوس همین طور گلزنی در لیگ قهرمانان آمریکای شمالی کونکاکاف با پیراهن تورنتو کانادا، حالا در رقابت های معتبر باشگاهی در آسیا نیز نامش در میان گلزنان ثبت و او را در زمره معدود بازیکنانی قرار دهد که به این رکورد جالب توجه رسیدند».


گازتادلواسپورت در بخش دیگری از گزارش خود از حواشی شکست استقلال مقابل الهلال عربستان آورد:«تنها یک بازیکن دیگر در جهان فوتبال حضور دارد که مثل مورچه اتمی در سه لیگ قهرمانان قاره های مختلف گلزنی کرده است آن هم ریکاردو اولیویرا برزیلی است. تفاوت اما اینجاست که سباستین جووینکو در صورت قهرمانی با الهلال در عربستان می توانست تنها بازیکنی باشد که هر سه قاره را با عناوین قهرمانی کشورها ترک می کند».

 

 

الهلال عربستان عربستان استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان عربستان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی چند روز پیش در جام ملت‌های آسیا موفق به کسب قهرمانی شد تا وحید شمسایی و شاگردانش سیزدهمین قهرمانی در آسیا را به نام خودشان بزنند. 

به همین بهانه اعضای تیم ملی فوتسال ظهر امروز دیدار و گفتگویی صمیمانه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب داشتند.

تیم ملی فوتسال علاوه بر کسب قهرمانی آسیا، باقرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر مسابقات جام ملت‌های آسیا موفق شد جواز حضور در جام جهانی را هم بگیرد و حالا وحید شمسایی و شاگردانش آماده تورنمنت جهانی فوتسال می‌شوند که شهریورماه در ازبکستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • کری‌‎خوانی سباستین کل برای بایرن مونیخ: می خواهیم با آنها تسویه حساب کنیم
  • دوباره همه را ناامید کرد: این سیلی درد داشت!
  • ال‌کلاسیکوی اروپا؛ پرتکرارترین مسابقه‌ قاره سبز
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • پرونده حرکت جنجالی مانچینی بسته شد
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند