Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@11:16:07 GMT

بسته شدن کلیساهای سریلانکا تا اطلاع ثانوی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۱۱۹

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، یک مقام کلیسایی امروز- پنجشنبه- از تعطیلی کلیساها و تعلیق مراسم نماز و دعا در این اماکن تا اطلاع ثانوی و برقراری ثبات پس از حملات ترویستی اخیر خبر داد. 

یک مقام دینی گفت: «تمام کلیساها به سفارش نیروهای امنیتی بسته خواهند شد و تا اطلاع ثانوی مراسم معنوی برگزار نخواهد شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه تروریستی داعش مسئولیت حملات تروریستی اخیر در هتل‌ها و کلیساهای سریلانکا را به عهده گرفته است. اگر ارتباط این گروه تروریستی با حملات اخیر ثابت شود، این بدترین حملات مرتبط با این گروه است. 

دولت سریلانکا و آمریکا اعلام کردند که میزان و پیچیدگی این حملات دو فاکتور بسیار مهمی هستند که بر دخالت گروه‌های خارجی مانند داعش تأکید می‌کنند.

گروه تروریستی داعش در ساعات پایانی روز سه‌شنبه در شبه‌خبرگزاری «اعماق» وابسته به این گروه فیلمی از هشت نفر منتشر کرد که هفت نفر آنها با ماسک زیر پرچم این گروه از بیعت با «ابوبکر البغدادی» سرکرده آن خبر دادند. 

فردی که در این تصویر مشخص است، به «محمد زهران» مبلغ سریلانکائی با افکار افراطی معروف است. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دولت کاتولیک ماسک نیروهای امنیتی نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، وزرای دفاع کشور عضو سازمان همکاری های های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه  و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه ،سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی  محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزاری  دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید نمودند.

دیگر خبرها

  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟