Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@07:13:46 GMT

فرسوده بودن تاسیسات و مشکلات ساختاری پرسنل +تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۱۷۷

فرسوده بودن تاسیسات و مشکلات ساختاری پرسنل +تصاویر

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس : تفاوت فاحش حقوق کارکنان رسمی با دیگر نیروها از عمده مشکلات در شرکت نفت و گازگچساران است ویکسان بودن پاداش پایان خدمت کارکنان شرکت نفت از مشکلات ساختاری این شرکت است که باعث بی انگیزگی کارکنان نیز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده اند روز گذشته از تاسیسات نفت وگاز منطقه دشت گز گچساران بازدید کردندکه در ادامه این بازدید،کارگران این منطقه نفتی به بیان مشکلات ، درد هاو سختی ها کار خود پرداختند و از نمایندگان در خصوص نوع قراردادها و وضعیت معیشتی کارگران مطالباتی را درخواست کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشنگ صیدالی ،مدیرعامل نفت و گاز گچساران در این آیین نیز گفت: فرسوده بودن تاسیسات و مشکلات ساختاری پرسنل از مهمترین چالش های موجود در قلب اقتصادی ایران و در مناطق نفتخیزگچساران است.

وی افزود: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هفت هزار نیروی کار دارد که بیش از چهار هزار نفر آن از نیروهای حجمی، قراردادی و ارکان ثالث هستند.

غلامرضا تاجگردون ،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیزدر این بازدید گفت: تفاوت فاحش حقوق کارکنان رسمی با  دیگر نیروها از عمده مشکلات در شرکت نفت و گازگچساران است ویکسان بودن پاداش پایان خدمت کارکنان شرکت نفت از مشکلات ساختاری این شرکت است که باعث بی انگیزگی کارکنان نیز شده است.

تاجگردون تصریح کرد: با توجه به اینکه کارکنان شرکت نفت در سن پایین به کار گرفته شده اند برخی 50 سال خدمت می کنند که پاداش پایان خدمت مساوی با 30سال خدمت دریافت می کنند.

 وی با یادآوری ارزش سرمایه های انسانی شرکت نفت وگاز گچساران که با تعمیر قطعات تاسیسات نفتی باعث صرفه جویی های اقتصادی کلان برای کشور شده اند،خواستار رسیدگی به مشکلات این نیروهای خلاق و زحمتکش شد.

    انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم  و فناوری آنا، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اظهار کرد: درب‌های بنیاد شهید بر روی ارباب رجوع و به ویژه جامعه دانشگاهی باز است و بهترین و مهم‌ترین خدمت در بزرگداشت خانواده بزرگ ایثارگران پیگیری و رفع مشکلات آنان است.

وی بیان کرد: امکانات و توان استان ایلام برای رفع مشکلات ایثارگران محدود است، اما تمام مسئولان استانی در تکریم و رفع مشکلات ایثارگران پای کار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد در حوزه فرهنگی و پژوهشی باید همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید عملیاتی تا در روند خدمت‌رسانی و رفع مشکلات ایثارگران تسریع شود.

بیشتر دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام از ایثارگران هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام‌ هم گفت: تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه ملی است و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای این مهم با تمام توان در میدان است.

بهروز ناصری عنوان کرد: بیشترین تعداد دانشجوی عضو خانواده بزرگ ایثارگران استان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و بیشتر دانشجویان ممتاز هستند.

وی یادآور شد: با وجود مشکلات مالی دانشگاه تاکنون هیچ دانشجویی به واسطه عدم پرداخت شهریه از تحصیل بازنمانده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام‌ تبیین کرد: امنیت، پیشرفت و تعالی ایران اسلام مدیون و مرهون شهدا و ایثارگران بوده و خدمت به این بخش از جامعه یک تکلیف اساسی است.

ناصری بیان کرد: مدیران و مجموعه بنیاد شهید ایلام خادم شهدا و ایثارگران هستند و در این راستا تمام ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت مجموعه انقلابی بنیاد شهید قرار می‌گیرد.

در این نشست بر ضرورت انجام طرح‌های پژوهشی توسط دانشگاه و با نظر بنیاد شهید ایلام، انجام اردو‌های مشترک، تجلیل از دانشجویان ممتاز، تکریم خانواده‌های ایثارگران، استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه در حوزه مشاوره و آموزش‌های کوتاه مدت تأکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین