Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی پیگیری سه مأموریت مهم بازسازی و احیای مجدد بنگاه‌های اقتصادی، کارگاه‌های تولیدی و صنوف متاثر از سیل، بازگشت ظرفیت اشتغال واحدهای آسیب دیده در مناطق خسارت دیده از سیل و بازسازی و تعمیر سریع و ایمن واحدهای آسیب‌دیده تجاری تولیدی به کمیته حمایت از تولید و اشتغال قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این حکم که چهارم اردیبهشت ماه خطاب به معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور صادر شده، آمده است:

با عنایت به ضرورت بازسازی هرچه سریع‌تر مناطق آسیب دیده و تحت تاثیر سیلاب به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان دبیر کمیته حمایت از تولید و اشتغال قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده منصوب می نمایم.

پیگیری امور مربوط به کمیته مذکور، ایجاد تعامل و هماهنگی فیمابین اعضا به منظور بازسازی و احیای مجدد بنگاه‌های اقتصادی، کارگاه‌های تولیدی و صنوف متاثر از سیل، بازگشت ظرفیت اشتغال واحدهای آسیب دیده در مناطق خسارت دیده از سیل و بازسازی و تعمیر سریع و ایمن واحدهای آسیب‌دیده تجاری تولیدی، با استفاده از کلیه ظرفیت‌های ملی استانی، از جمله مواردی است که انتظار دارد، در راستای نیل به اهداف تشکیل قرارگاه و سرعت بخشی به امر بازسازی و کمک به هموطنان آسیب دیده، با جدیت نسبت به تحقق آن سعی و کوشش نمایید.

گفتنی است، پیش از این با حکم دکتر رحمانی فضلی رئیس قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده خطاب به معاونین وزارت کشور، ناصریان به سمت دبیر کمیته برآورد، تخصیص و تعیین خسارت قرارگاه، طالبی به سمت دبیر کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه، رستم وندی به سمت دبیر کمیته اجتماعی، بهداشتی و مشارکتهای مردمی قرارگاه، جمالی نژاد به سمت دبیر کمیته بازسازی و نوسازی قرارگاه، شجاعی کیاسری به سمت دبیر کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی و فرهنگی قرارگاه و نجار به عنوان جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده تعیین شدند.

شجاعان رئیس مرکز فن آوری اطلاعات وزارت کشور، مسؤولیت کارگروه فن آوری اطلاعات و آمار قرارگاه را بر عهده دارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اشتغال حمایت از تولید دین سیل وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدرسول شیخی‌زاده در جشن توانمندسازی مددجویان زیرپوشش استان گفت: یکی از مشکلات اساسی جامعه بحث اشتغال است که کمیته امداد به عنوان یک نهاد اجتماعی و حمایتی امروز با بحث ایجاد اشتغال و انجام کار‌های ارزشمند در این حوزه دو هدف؛ کمک به رفع معضل بیکاری در سطح جامعه و کمک به توانمندسازی خانواده‌ها با حفظ کرامت و شرافت انسانی را دنبال می‌کند.

او به حوزه اشتغال اشاره و تأکید کرد: جشن توانمند سازی بیش از ۴ هزار ۵۹۸ خانوار که ۳ هزار ۱۴۴ خانوار مربوط به سال گذشته و بقیه مربوط به سال ۱۴۰۱ است، روز گذشته برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه به واسطه ایجاد فرصت شغلی ۶ هزار ۷۴۸ نفر دارای شغل شدند، افزود: سال گذشته ۶ هزار ۴۴۵ نفر با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش کسب کردند و ۴۳۳ نفر از طریق کاریابی‌ها مشغول کار شدند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم گفت: از برنامه‌های در دست اقدام کمیته امداد این است که در کل کشور ۱۱۰ هزار خانوار را از طریق اشتغال، به توانمندسازی برسانند.

صباغیان تصریح کرد: مأموریت اصلی کمیته امداد از ابتدای تشکیل رسیدگی به امور معیشتی و نیاز‌های روزمره مردم بود، اما پس از تاسیس این نهاد مقدس روز به روز با نگاه تحولی که در مجموعه کمیته امداد داشت پویایی خود را حفظ کرد و امروزه نگاه می‌کنیم که از یک نهاد صرفا حمایتی به یک نهاد توانمندساز تبدیل شده است.

به گفته وی، جشن خودکفایی قریب به ۵ هزار خانوار در استان همدان برگزار شد که کمیته امداد از طریق برنامه‌های متنوع توانمندساز که در دستور کار خود داشت با کمک همه مجموعه‌ها، خیرین و دولت مردمی رقم می‌زند.

دیگر خبرها

  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان