Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:08:11 GMT

سپاهان آخرین سنگر برای تغییر تاریخ با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۴۰۴

سپاهان آخرین سنگر برای تغییر تاریخ با پرسپولیس

پیروزی سپاهان بر سایپا و توقف پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر دوباره این نوید را به سپاهانی ها داد که می توانند با یک پیروزی شیرین در دیدار روز آینده، به ششمین قهرمانی در لیگ برتر امیدوار و در مسیر کسب جام همچنان جنگجو باشند.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی فوق حساس سپاهان- پرسپولیس هستیم و بازیکنان و کادر فنی سپاهان به خوبی می دانند، برای به سرانجام رسیدن تلاش های یک فصل باید پرسپولیس را در تهران شکست دهند تا علاوه بر اینکه شانس خود برای رسیدن به یک عنوان قهرمانی دیگر را زنده می کنند، از قهرمانی مجدد پرسپولیسی ها جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رکورد هت تریک قهرمانی لیگ برتر در اختیار سپاهان است. این رکورد در فصل یازدهم و در فصلی که دو تیم استقلال تهران و تراکتور سازی رقبای طلایی پوشان در مسیر قهرمانی بودند به دست آمد تا سپاهانی ها خشنود از رسیدن به رکورد هت تریک و همینطور سابقه حضورشان در جام باشگاه های جهان شعار" هت تریک قهرمانی، سپاهان جهانی" را سر دهند. آن کری معروف " ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم" هم به واسطه رسیدن به رکورد هت تریک در قالب پرچمی در دستان محرم نوید کیا در جشن هت تریک قهرمانی به اهتزاز در آمد.


چند سال بعد قهرمانی سپاهان در فصل چهاردهم باعث شد تا قهرمانی های این تیم در لیگ برتر به عدد 5 برسد و این عدد در جشن قهرمانی از سوی هواداران و بازیکنان به شکل های مختلف نشان داده شد تا تبدیل به نماد عددی سپاهانی ها شود و آنها بعد از قهرمانی فصل چهاردهم همیشه در تصاویر هواداری و کری خوانی های خود این عدد 5 را نشان دهند.


قهرمانی مجدد برانکو در لیگ برتر یعنی هت تریک قهرمانی؛ موضوعی که باعث می شود انحصار سپاهان در این افتخار بزرگ شکسته شود. ضمن اینکه با قهرمانی سرخ های تهران، عدد کاپ های لیگ برتری شان به 5 می رسد و آنوقت ضمن اینکه سپاهان عنوان پر افتخارترین تیم لیگ برتری را باید با پرسپولیس به اشتراک بگذارد. چیزی که به مذاق سپاهانی ها اصلا خوش نمی آید.

 

در کنار همه انگیزه های سپاهانی ها برای پیروزی بر پرسپولیس در دیدار روز جمعه، آنها می توانند با شکست این تیم در ورزشگاه خانگی تلاش کنند تا رکوردهایشان شکسته نشود؛ دیداری که می تواند حتی هیجان انگیزترین دیدار لیگ هجدهم لقب بگیرد.

فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای اخیر و پس از اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول ابهامات زیادی درباره محل میزبانی استقلال ملاثانی آبی پوش از سپاهان وجود داشت که امروز جلسه‌ای در استان خوزستان با حضور مسئولان باشگاه‌های ورزشی و مسئولان سیاسی برگزار شد و در پایان به این جمع بندی رسیدکه ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان مصاف استقلال ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بشود.

با این حال هنوز نامه رسمی از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ ارسال نشده و به همین دلیل هنوز به صورت رسمی نمی توان گفت که فولاد آره‌نا میزبان مصاف سپاهان و استقلال خواهد بود.

به همین دلیل باشگاه سپاهان در انتظار ارسال رسمی نامه از سوی مسئولان استان خوزستان و دریافت ابلاغ از سوی فدراسیون است تا ابهامات انها درباره محل برگزاری مسابقه از بین برود.

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان