Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر از کشف ۱۳ تن تخمه آفتابگردان خارجی قاچاق در دلوار تنگستان خبر داد و گفت: ارزش این محموله قاچاق، که فاقد پروانه گمرکی است ۳.۹ میلیارد ریال است. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان، سرهنگ حیدر سوسنی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در دلوار تنگستان مبارزه با قاچاق را یکی از راه‌های مهم رونق تولید دانست و اظهار داشت:در راستای تحقق شعار امسال که رونق تولید نام‌گذاری شده مبارزه با قاچاق کالا در نیروی انتظامی تشدید بافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قاچاق کالا صدمات جبران ناپذیری به حوزه‌های مختلف وارد می‌کند افزود:کالاهایی که بدون هویت گمرکی باشند به حوزه سلامت، تولید، اقتصاد، اشتغال و امنیت صدمه وارد می‌کند.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر با قدردانی از مشارکت همه جانبه مردم در امر مبارزه با قاچاق تصریح کرد:همکاری و هم‌سویی مردم در امر مبارزه با قاچاق قابل ستایش و دراین راستا فضای این استان برای حمل کالای قاچاق ناامن است.

سرهنگ سوسنی با تاکید بر مقابله قاطع با قاچاق خاطر نشان کرد: کالاهای خارجی که بدون پروانه گمرکی معتبر باشند به عنوان قاچاق توقیف می‌شود.

وی، از توقیف یک دستگاه کامیون حامل تخمه آفتابگردان قاچاق خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تنگستان،حین کنترل خودروهای عبوری در سطح محورهای مواصلاتی دلوار تنگستان، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

بوشهر|محموله 3.5 میلیاردی کالای قاچاق در دشتستان زمین‌گیر شد 670.3 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد بوشهر|6.7 میلیارد ریال کالای قاچاق در دشتستان کشف شد

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه از این خودرو 13 تن تخمه آفتابگردان خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد تصریح کرد:کارشناسان ارزش این محموله  را 3.9 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ سوسنی گفت: در توقیف محموله 13 تنی تخمه قاچاق یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تنگستان معرفی شد.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۰۰۰ بسته تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در این باره گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف و ضبط شد.

افشاری ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال