Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:12:31 GMT

روزانه 200 واحد مسکن مهر پردیس تحویل متقاضیان می شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۹۰۸

روزانه 200 واحد مسکن مهر پردیس تحویل متقاضیان می شود

تهران - ایرنا- فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به فعالیت 25 هزار نفر نیروی انسانی در پروژه بزرگ مسکن مهر خاطر نشان کرد: روزانه بین 180 تا 200 واحد به متقاضیان در فازهای 8،11،9 و 5 واگذار می شود.

امیراله حقیقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مشکلات و کمبودهای احتمالی واحدهای مسکونی توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس برطرف و واحدهای تکمیل شده به مالکان تحویل داده می شود افزود: 5 هزار و سیصد واحد مسکونی به متقاضیان واگذار و 8 پروژه روبنایی مسکن مهر پردیس روز شنبه(7 اردیبهشت) با حضور وزیر راه و شهر سازی افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر خاطرنشان کرد: موقعیت مناسب شهر پردیس و تقاضای بالا برای واحدهای مسکونی و آغاز ساخت مترو برخی از دلایل افزایش قیمت مسکن در شهر پردیس نسبت به سایر شهرهای استان است.
حقیقی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت مسکن مهر در پردیس کاذب است اضافه کرد: جهش های غیر واقعی قیمت مسکن مهر را با نظارت بیشتر و اطلاع رسانی گسترده کنترل می‌کنیم.
فرماندارشهرستان پردیس با اشاره به تحویل 74هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال 98 اظهار داشت: نزدیک به 40 هزار واحد مسکونی در حال ساخت است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال 98 تکمیل و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.
حقیقی گفت: عملیات اجرایی 6 هزار واحد مسکن مهر امید پردیس با کلنگ زنی محمد اسلامی، وزیر راه و شهر سازی و با حضور انوشیروان محسنی بند پی، استاندار تهران و سایرمسئولان استانی و شهرستانی آغاز خواهد شد.
فرماندار شهرستان پردیس با اشاره استقبال از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان پردیس اظهار داشت: شهرستان پردیس به دلیل نزدیکی به تهران و شرایط اقلیمی مناسب، ظرفیت بالای گردشگری و مجاورت با پارک فناوری پردیس با 260 شرکت دانش بنیان موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری است و به منظور حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در ساخت پروژه‌های بزرگ ورزشی، فرهنگی، درمانی، زمین را با قیمت دولتی به آنها واگذار می کنیم.
حقیقی همچنین با اشاره به تعطیلی تنها بیمارستان شهر پردیس اظهار داشت: بیمارستان شفا پردیس به دلیل مشکلات مالی و اختلاف بین سهامداران این بیمارستان خصوصی تعطیل شده است.
فرماندار شهرستان پردیس گفت: بیمارستان خیریه 164 تختخوابی بومهن اواخر سال 97 توسط خیرین به وزارت بهداشت واگذار شده و در حدود 15 میلیارد تومان برای راه اندازی درمانگاه و اورژانس این بیمارستان از سوی وزارت بهداشت تخصیص داده شده است.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد افتتاح مسكن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم

امام‌جماعت مسجد المهدی فاز ۵ جنوبی با گلایه از قطع گاز و تعطیلی مسجد گفت: گاز برای مصارف مسجد جزو نیازهای اساسی و ضروری است و در حال حاضر هیچ مسئولی جوابگو نیست و ما هم قادر به پرداخت قبض ۳۰ میلیون تومانی نیستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، مسجد المهدی واقع در فاز 5 جنوبی پردیس، تنها مسجد این محدوده است که از سال 1401 توسط شرکت عمران پردیس تحویل اداره اوقاف شهرستان پردیس شده است.

مسجد المهدی تنها مسجد موجود در فاز 5 جنوبی است که در کانون اصلی منطقه و مورد توجه مردم قرار گرفته و بسیاری از مراسم‌ و آئین‌های جشن، شادی و عزاداری در مناسبت‌های مختلف در آن برگزار می‌شود.

تحویل مسجد به اوقاف در حالی که نیمه‌کاره بود

در پی صدور اخطار اداره گاز شهرستان پردیس مبنی بر قطع گاز به دلیل بهای سنگین و عقب‌افتاده مسجد، روز گذشته گاز مسجد قطع و مورد اعتراض اهالی و ساکنان فاز 5 مسکن مهر قرار گرفت. در این خصوص حجت‌الاسلام مهدی نایب زاده امام‌جماعت مسجد المهدی فاز 5 جنوبی مسکن مهر در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس، با ابراز گلایه از برخی از مسئولان اظهار داشت: مسجد المهدی در سال 1401 از طریق شرکت عمران طی صورت‌جلسه با حضور امام‌جمعه به اداره اوقاف شهرستان پردیس تحویل و سپس به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: باتوجه‌به نیاز اهالی، شرکت عمران در آن زمان مسجد را زودهنگام و نیمه کاره تحویل داد که بر این اساس اغلب اقدامات آماده سازی مسجد ناتمام بود و توسط اهالی و نمازگزاران و بنده به اجرا رسید.

امام‌جماعت مسجد المهدی فاز 5 جنوبی در ادامه گفت: کنتور گاز مصرفی نصب شده در مسجد کارگاهی بوده و شرکت عمران موظف بود در زمان تحویل به کنتور گاز مسجد تغییر می‌داد.

 

.

 

وی ادامه داد: پس از بروز مشکل با پیگیری نمازگزاران و مراجعه به شرکت عمران جوابی دریافت نکردیم و مسئول شرکت عمران اذعان داشته که در سال 1401 مسجد تحویل شده و مشکل فعلی ارتباطی با فعالیت شرکت عمران ندارد!

حجت‌الاسلام نایب زاده در ادامه گفت: باتوجه‌به قطعی گاز و بهای سنگین آن که بر عهده مسجد است، اداره گاز در اختصاص اشتراک واحدهای تجاری مسجد نیز ممانعت کرده و تسویه تمام بدهی‌های مسجد را مطالبه کرده است.

به گزارش تسنیم اصلاحیه فراز اول از ماه 21 الحاقی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، فضاهای اصلی مساجد، حسینیه‌ها، موسسات قرآنی،‌ دارالقرآن‌ها،‌ حوزه‌های علمیه، گلزارهای شهدا، امامزاده‌ها، خانه‌های عالم روستاها و اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی از پرداخت هزینه مصارف ماهانه آب، برق و گاز معاف می‌باشند. این حکم شامل اماکن تجاری وابسته به آنها نیست.

وعده تحویل 3500 واحدمسکن مهر پردیس تا خرداد

امام‌ جماعت مسجد المهدی فاز 5 جنوبی در پایان با تاکید بر اینکه با قطع گاز مسجد به طور کامل تعطیل شد، خاطرنشان کرد: گاز برای مصارف مسجد جزو نیازهای اساسی و ضروری است و در حال حاضر هیچ مسئولی جوابگو نیست و ما هم قادر به پرداخت قبض 30 میلیون تومانی نیستیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل