Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس برخی گزارش‌ها و خبر‌های رسیده از استانداری پایتخت نامه‌ای با عنوان سفر شهرداران تابعه استان تهران به مشهد مقدس برای گذراندن دوره آموزشی به دستور مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران به امضا رسیده  بود.

بیشتر بخوانید؛ برخورد با ویلاسازی‌های غیرمجاز مسئول و غیرمسئول نمی‌شناسد

امین بابایی مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با این موضوع اظهار کرد: استاندار تهران و مدیر کل حوزه در جریان این موضوع نبوده و استاندار به شدت مخالف رویکرد‌های تشریفاتی و تجملاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته امین بابایی استاندار تهران با توجه به شرایط خاص اقتصادی تاکنون نسبت به برنامه‌های هزینه بر که به استانداری تقبل شده مخالفت کرده و اجازه این چنین برنامه‌ها، همایش‌ها و نشست‌هایی را نمی‌دهد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در ادامه افزود: نمونه بارز این گونه برنامه‌ها را می‌توان به برنامه تجلیل از دست اندرکاران سفر‌های نوروزی در هتل‌های اسپیناس و استقلال نام برد که این برنامه‌ها به دلیل هزینه بر بودن کنسل و به صورت کاملاً اداری تشکیل شد.

وی بیان کرد: استاندار تهران در جریان این برنامه نبوده و به محض ورود به سیستم اداری برای پیگیری و برخورد با این گونه موارد حتماً وارد عمل خواهد شد.

بابایی تصریح کرد: نامه‌ای که با عنوان سفر شهرداران استان تهران به شهر مقدس مشهد دست به دست می‌شود به امضای مدیرکل بازرسی استانداری بوده و بنا به درخواست شهرداران تابعه‌ای استان تهران که ۴۲ شهردار دارد، پیشنهاد و انجام شده است.

گفتنی است؛ در دوران سرپرستی حسن بیگی معاون سیاسی _اجتماعی فعلی استانداری تهران برنامه‌ای همانند این در بندرعباس تحت عنوان نمایشگاه شهرداران برگزار شده بود که در آن نمایشگاه هر شهردار به صورت نقدی ۱۰ میلیون تومان برای هر غرفه هزینه کرده بودند.

لازم به ذکر است که در این نمایشگاه پول کلانی صرف هزینه غرفه‌هایی شد که هیچ بازخورد مدیریتی و آموزشی در بر نداشت و صرفاً هزینه‌های کلانی برای استان تهران قرار داده بود.

علاوه بر آن مجموعه روستایی و دهیاران هم در نمایشگاه حضور داشتند که در سطح مطلوبی برای اقتصاد و ارتقای سطح مدیریت شهری برگزار نشد و تنها هزینه‌های سنگینی در خصوص استقرار شهرداران و مدیران در هتلها پرداخت شد.

لازم به ذکر است؛ اداره کل بازرسی استانداری تهران مرجع رسیدگی به تخلفات است و خود بانی بروز این هدر رفت‌های ریالی شده است. امیدواریم با تدبیر استاندار تهران که به چالش‌های مالی و بحرانی اقتصادی اشراف دارد از بروز این‌گونه موارد جلوگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان در بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی در دست ساخت شهر خرم آباد گفت:تا پایان شهریور معاونت عمرانی استانداری باید به طبقه اول ساختمان استانداری منتقل شود.
 ابوطالب شفقت با اشار به پیشرفت ۶۸ درصدی ساختمان استانداری لرستان افزود:ساختمان استانداری در ۱۱  طبقه در حال ساخت است و برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 استاندار لرستان همچنین در بازدید از هتل صخره ای خرم آباد گفت:دستگاههای اجرایی و شهرداری باید موانع کار را برای سرمایه گذار پایه کار این طرح که شامل جاده ی دسترسی و تأمین زیر ساختها است در اسرع وقت مرتفع کنند.
هتل صخره ای خرم آباد در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته شده و در اجرای آن یکصد اتاق ،سه سالن یک هرار نفری و باند بالگرد طراحی شده است. 
 دکتر  ابوطالب شفقت در بازدید از مجتمع مسکونی و تجاری کیو خرم آباد هم افزود: فرابند شروع بکار این طرح فراهم شده است . این طرح  در زمینی به مساحت  ۱۶ هزار متر با همکاری  شهرداری خرم آباد و بنیاد اقتصادی کوثر  شروع شد که چند سالی است تعطیل  است . 
  استاندار لرستان همچنین در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی شهر خرم آباد ضمن دعوت از سرمایه گذاران وخیران برای مشارکت در توسعه  استان گفت:پیگیری مطالبات مردم ،مشارکت و آموزش دادن مردم وجوانان برای توسعه استان  است.
دکتر شفقت همچنیت امروز از محل برگزاری کنکور سراسری بازدید کرد .
 بیش از ۳۵ هزار دانش آموز لرستانی در این مرحله در کنکور سراسری شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت