Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ حجت الاسلام علی معبودی خودسازی و خودآگاهی را به عنوان بزرگترین خدمت به ملت عنوان کرد و ادامه داد: بهره گیری از اندیشه های ناب شهید مطهری در تحقق این امر موثر است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین روز پنج شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی برگزار شد، با اشاره به رسالت سپاه اظهار داشت: سپاه پاسداران بر اساس اندیشه ناب مطهر حرکت می کند و این کمبود و خلا، امروز در جامعه احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ویژگی های شهید مطهری افزود: شهید مطهری را می توان به معمار بزرگ گفتمان انقلاب و تداوم آن دانست که امروز خلا اندیشه های این شهید در تمام دوران احساس می شود چراکه شهید مطهری با تفکر و اندیشه ناب توانست با فرقه های منحرف و نوظهور مقابله کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی اضافه کرد: در این هفته برنامه های مختلفی پیش بینی شده است که از موارد آن می توان به دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در تمام استان، برگزاری همایش حکمت مطهر و ارتباط با گام دوم انقلاب اشاره کرد.

معبودی گفت: تجلیل از افسران عرصه فرهنگی، دیدار با خانواده های شهید مربیان فرهنگی در مجموع استان، برگزاری نمایشگاه های کتاب در مجموع سپاه های استانی، برگزاری مسابقه آثار شهید مطهری از سایر برنامه های پیش بینی شده هفته عقیدتی سیاسی است.

وی با اشاره به جایگاه و نقش بصیرت افزایی عنوان کرد: بصیرت افزایی نقش موثری و مهمی را در مقابله با اهداف دشمن دارد و حکایت امروز ما همچون صفین و خیمه معاویه است که امکان در کمین بودن عمروعاص ها در آن وجود دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با اشاره به تاثیرفرهنگ غرب بر کشور یادآور شد: فرهنگ غرب و حقوق بشر منحط آن زمینه فساد درونی و فروپاشی خانواده ها را رقم زده است و با ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی می توان در برابر بسیاری از آسیب ها ایستادگی کرد.

معبودی، خودسازی و خودآگاهی را به عنوان بزرگترین خدمت به ملت عنوان کرد و ادامه داد: بهره گیری از اندیشه های ناب شهید مطهری در تحقق این امر موثر است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین اندیشه ناب مطهری سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران روایان و هادیان اثرگذار جامعه هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تقارن چندین مناسبت در هفته عقیدتی و سیاسی بیان کرد: تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری بازنگری و واکاوی شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری نیاز ضرورت مدار جامعه امروز است، گفت: بازنگری اندیشه‌های استاد مطهری در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مورد توجه قرار گیرد.
به گفته وی الگوپذیری از تفکرات شهید مطهری گستره اش در جامعه بشری معنا پیدا می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استاد مطهری پرورش یافته مکتب اسلام و قرآن است، گفت: استاد مطهری در دوران کم طول زندگی اش با بسیاری از کج روی‌ها مقابله کرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به پیام‌های هفته عقیدتی سیاسی اضافه کرد: پیوند فرهنگ با معنویت و تبعیت از ولایت فقیه پیام مهم هفته عقیدتی سیاسی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان پرداخت و افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری ویژه برنامه این هفته است.

وی از برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع عبد صالح، برپایی مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب‌های استاد مطهری، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از فعالین عقیدتی سیاسی، تجلیل خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای معلم، نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت با محوریت فلسطین و غزه و نواخته شدن زنگ سپاس از معلم بخشی از برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 6088393

دیگر خبرها

  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند