Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور، دکتر علی حسین رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور صبح امروز (پنجشنبه) و در آغاز هفته کار و کارگر به همراه اعضای این سازمان، غلامرضا عباسی قائم مقام دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران، مسعود برهمن دبیراجرایی جامعه اسلامی کارگران کشور و تشکل های مختلف کارگری  پس از زیارت مضجع شریف کریمه اهل بیت(ع)، حضرت معصومه(س) به دیدار آیت الله علوی گرگانی رفتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در ابتدای این دیدار اظهار داشت: با توجه به اینکه  امروزدر شرایط  جنگ اقتصادی هستیم  و کارخانجات و مراکز تولیدی و کارگران نقش بسیار مهمی در این عرصه دارند، سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در جهت تقویت روحیه کار و تولید و تحقق شعار امسال که مقام معظم رهبری امام خامنه ای آنرا رونق تولید نام گذاری کرده اند فعالیت های گوناگونی را برنامه ریزی کرده است .

در ادامه دکتر رعیتی فرد گزارشی از فعالیت ها و عملکرد این سازمان در هفته کار و کارگر ارائه و گفت: یکی از طرح های پیش روی سازمان بسیج کارگری و کار خانجات کشور طرح ملی " ایران یار " می باشد که  در ابتدا دانش آموزان از خطوط توليد کارخانه ها بازديد مي کنند،  و سپس کارفرمايان با حضور در مدارس به تشريح فعاليت هاي توليدي خود مي پردازند و در آخر مسابقه فرهنگی هنری از جمله: روزنامه دیواری، عکس و عکس نوشته، نقاشی،کاریکاتور و متن ادبی (داستان، شعر ، دلنوشته )و...  بین دانش آموزان ایران اسلامی  در مقاطع مختلف برگزار می شود.

در ادامه این دیدار آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی اظهار داشت: دشمن در پی براندازی نظام اسلام بوده و ما باید این داغ بزرگ را بر دل آن‌ها باقی بگذاریم، ازآنجایی‌که رئیس و فرمانده اصلی دشمن شیطان است، دشمنی‌های آن‌ها هرگز تمام نخواهد شد.

وی با بیان برخی از جنبه‌های حیوان گونه اقدامات خصمانه آمریکا و دیگر ایادی استکبار افزود: ایران با دشمنی مواجه بوده که هیچ‌گونه رحمی در دل ندارند، حوادث تروریستی اخیر در برخی نقاط جهان و منطقه نشان از عمق پلیدی و بی‌رحمی دشمن در خاک و خون کشاندن انسان‌های بی‌گناه است.

مرجع تقلید شیعیان مشکلات کشور را باوجود وابستگی اقتصادی به خارج دامنه‌دار توصیف کرد و گفت: وقتی دشمن تمام قوای خود را برای زمین‌گیر کردن نظام روی کار آورده، لازم است تا با رویه امت واحده تمامی جوانب وابستگی و نیاز خود را از دشمن قطع کنیم.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: انتظاری که از جامعه کارگری می‌رود این بوده که در مسئله کار و تلاش تمام قوای خود را روی کار آورده و باهمتی مضاعف تمام روزنه‌های وابستگی و نیاز کشور به خارج از مرزها و به‌ویژه کشورهای طمع‌کار و سوءاستفاده کننده را از بین ببرند.

وی با ابراز تأسف از تغییر ارزش‌های انسانی در دنیای مدرن و دنیازده غرب اضافه کرد: ارزش‌های امروز دنیا همان اموری بوده که در قرآن از آن‌ها به‌عنوان بازیچه یادشده است، بیایید با سعی و تلاش به خودکفایی و استقلال اقتصادی رسیده و با عزت‌نفس زندگی کرده و رگ احتیاج خود به غرب را برای همیشه قطع کنیم.

انتهای پیام/

عکسها : 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج کارگری دیدار آیت الله علوی گرگانی قم هفته کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به جایگاه رفیع کار و کارگر در اسلام استان گفت: عمده ملزومات زندگی مردم جامعه محصول کار و تلاش کارگران است، که باید به این قشر از جامعه بیشتر توجه شود.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به تقاضای بازار برای مصرف کالا‌های ایرانی، گفت: بیشتر کشور‌ها امروز تمایل دارند تولیدات ایرانی را مصرف کنند و همچنین، کشور‌هایی همچون ترکیه، سوریه و عراق بهترین میدان عرضه تولیدات فنی و مهندسی ایرانیان هستند.

وی با تاکید بر ضرورت برآورد میزان نیاز داخلی برای تولید در عرصه‌های مختلف، اضافه کرد: در حال حاضر ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار داریم، اما مشخص نیست که تولید برنج از این مقدار شالیزار پاسخگوی نیاز داخلی باشد تا در صورت نیاز با حمایت مسئولان تلاش بیشتری برای جهش تولید انجام شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تلاش دولت برای احیای شرکت‌ها و صنایع تعطیل و نیمه تعطیل کشور، افزود: با احیای این شرکت‌ها، کارگران و تولیدکنندگانی که براثر مشکلات بیکار شدند با سرمایه‌گذاری‌های جدید به عرصه تولید بازمی گردند.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم ایجاد توازن میان افزایش حقوق کارگری و کالا‌های مصرفی، افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب مسئله امنیت شغلی را مطرح کردند، برخی کارفرمایان با جذب کارگر ۸۹ روزه برای کارگران نگرانی ایجاد می‌کنند در حالی که متولیان امر باید به مشکلات کارگران توجه و برای حل آن تلاش کنند.

آیت‌الله فلاحتی همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط صنعت با مدارس و دانشگاه، افزود: دانش‌آموزان پس از پایان تحصیلات متوسطه، باید مهارت لازم در رشته تحصیلی خود را داشته باشد.

نمایندگان تشکیلات کارگری و کارفرمایی، مدیران شورای هماهنگی گیلان، مدیران تعاون کار و بسیج کارگری و کارخانجات استان هم موضوعات مربوط به حوزه خود را مطرح کردند

دیگر خبرها

  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد