Web Analytics Made Easy - Statcounter

    به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،  البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون با اشاره به این موضوع که بانک توسعه تعاون با اهتمام به کار جمعی و فرآیند گرایی اقدام به اجرای به‌موقع طرح اشتغال پایدار روستایی نموده است خاطرنشان کرد: پذیرش عاملیت انتشار اسناد خزانه اسلامی و اجرای موفق آن نیازمند عملکرد حرفه‌ای بانک در عملیات پولی و مالی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون با تبیین پیشینه برنامه تولید و اشتغال و فعالیت‌های منتخب این حوزه به تبیین دستورالعمل اجرایی، بررسی توجیه‌پذیری فنی، اقتصادی و مالی طرح‌های معرفی‌شده و اهلیت متقاضیان در بهره‌گیری از منابع صندوق توسعه ملی پرداخت و رویکرد سیاست‌های اعتباری بانک در این حوزه را بیان نمود.

البرزی عملکرد بانک در کسب درآمدهای مشاع و اعطای تسهیلات را قابل‌قبول تلقی نمود و خاطرنشان کرد: درآمد مشاع نسبت به برنامه ابلاغی تحقق ۹۵درصدی داشته و بانک از این حیث دستاورد مطلوبی حاصل نموده است.

البرزی در ادامه درصدد بیان عوامل اثرگذار بر درآمد مشاع برآمد و ترکیب نرخ سود تسهیلات پرداختی، حجم تسهیلات پرداختی شامل افزایش پرتفوی تسهیلاتی با نرخ موثر بالا و تحقق برنامه عملیاتی جذب منابع و افزایش حجم تسهیلات اعطایی به مشتریان ویژه تا سقف تسهیلات و تعهدات کلان پرداخت تسهیلات تشویقی عمومی در قالب کارت اعتباری مرابحه را در این حوزه حائز اهمیت تلقی نمود.

مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون توانمندی شرکت‌های تابعه بانک را از دیگر راهبردهای بانک در سه سال اخیر عنوان نمود و دراین‌باره افزود: برون‌سپاری خدمات بانک به شرکت‌های تابعه و تبدیل سازی مراکز هزینه به مراکز درآمدی و تنظیم قراردادها مطابق ارزش واقعی حاصل‌شده و مدیریت راهبردی بر ارتباط فی‌مابین بانک و شرکت‌های تابعه و ایجاد رویکرد حرفه‌ای در شرکت‌ها از مهم‌ترین راهبردهای بانک در توانمندسازی شرکت‌های زیرمجموعه بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل