Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  استخر شنای بانوان تویسرکان مراحل اجرایی ساخت خود را از سال ۸۶ آغاز کرده و تا سال ۹۵ تنها از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود. از اسفندماه سال ۹۶ با جذب اعتبارات مالی مورد نیاز و پیگیری‌های مسوولان شهرستان و وزارت ورزش و جوانان، روند اجرایی ساخت این استخر شتاب بالایی گرفت و با فعالیت همزمان دو پیمانکار مجزا، استخر شنای بانوان تویسرکان در بهمن ماه سال ۹۷ آماده بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع اعتباری افزون بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت و بهره برداری از این استخر هزینه شده است. سالن ورزشی چند منظوره بانوان نیز در کنار این استخر در خدمت بانوان شهرستان تویسرکان است.

در حال حاضرتکمیل شش طرح عمرانی در دستور کار اداره ورزش و جوانان تویسرکان است که از این تعداد، سه طرح استخر شنای بانوان، خوابگاه ورزشی و سالن باستانی ملی هستند.

وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز به همراه مدیرکل ورزش و جوانان همدان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از روسای هیئت‌های ورزشی از سالن تیراندازی شهید شمسی‌پور همدان بازدید کرد.

این سالن مجهز به ۲۳ سیبل الکترونیک است که در حال حاضر تنها سالن مجهز به سیبل الکترونیک در غرب کشور به شمار می‌رود.

این سالن تیراندازی در اسفند سال گذشته با همت هیئت تیراندازی استان همدان به بهره برداری رسید و مزین به نام شهید علیرضا شمسی‌پور شد که برای مدتی ریاست این هیئت را در استان همدان بر عهده داشتند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان بازدید از این سالن با ابراز خشنودی از تاسیس چنین زیرساختی در استان همدان عنوان کرد: این سایت مجهز می‌تواند باعث پیشرفت رشته المپیکی تیراندازی در استان همدان شود.

سلطانی فر افزود: امیدواریم با وجود این زیرساخت مجهز، استان همدان از این پس میزبان مسابقات ملی و فراملی در این رشته ورزشی باشد.
وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از سالن تیراندازی شهید شمسی‌پور از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مفتح نیز بازدید کرد.

این ورزشگاه به دلیل جانمایی نامناسب کمتر میزبان مسابقات فوتبال است و به دلیل عدم استفاده از آن دچار فرسودگی زودرس شده است.

انتهای پیام/‌د.ا

استخر شنای بانوان تویسرکان به بهره برداری رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان سالن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از دوربرگردان غیرهمسطح بلوار چمران شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز گفت: باهدف انتقال بار ترافیکی بلوار شهید چمران به بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت آبان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
علی‌حسین عباسی با اشاره به پیشرفت شبانه‌روزی پروژه‌های عمرانی گفت: پس از اجرای موفقیت‌آمیز دوربرگردان نیایش که مزین به نام شهید عبدالرسول مصطفایی شد، عملیات احداث دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت در دستور کار قرار گرفت.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز افزود: با توجه به گردشگر پذیر بولوار شهید چمران،   تدابیر ویژه‌ای برای ایمن‌سازی آن در دستور کار شهرداری قرارگرفته و یکی از مهم‌ترین آن‌ها احداث دوربرگردان‌های غیرهمسطح است.
به گفته عباسی، مساحت عرشه این سازی ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و طول دوربرگردان و رمپ به ترتیب ۴۵۰ و ۱۸۵ متر طول است.
برای اجرای این طرح ۵هزار و ۹۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی، ۸۴۰ تن آرماتوربندی و ۴هزار و ۳۰۰ مترمربع قالب‌بندی صورت می‌گیرد.
 دوربرگردان اردیبهشت  ۹ ستون دارد و سازه این پل مشابه دوربرگردان شهید مصطفایی (دوربرگردان نیایش) در بلوار شهید چمران است.

دیگر خبرها

  • تولید پایدار برق در اوج بار مصرف/ به استقبال تابستان می‌رویم
  • نیروگاه مفتح همدان: نقشی در ایجاد فروچاله‌ها نداریم
  • طرح سامانه گرمسیری ایلام مصداقی از توانمندی های جوانان است
  • بهره‌برداری از دوربرگردان غیرهمسطح بلوار چمران شیراز
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیروگاه شهید مفتح
  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • الگوی نظام‌ بهره‌برداری کشاورزی عامل افزایش بهره‌وری آب و خاک است
  • ورود زنان باید ضابطه‌مند باشد/ ورود بانوان به ورزشگاه منع نمی‌شود
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد