Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:13:30 GMT

۳۰ هزار نیکوکار در مجمع خیرین مدرسه ساز کشور عضو هستند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۵۱۰۵

۳۰ هزار نیکوکار در مجمع خیرین مدرسه ساز کشور عضو هستند

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین با رویکرد افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز ظهر پنجشنبه با حضور خدیجه نیزاری رئیس مجمع بانوان خیر مدرسه ساز، عبدالمحمد زاهدی استاندار، داوود محمدی، بهمن طاهرخانی، سیده حمیده زرآبادی و روح الله بابایی صالح نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جمع زیادی از خیرین در محل سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدیجه نیزاری در این مراسم گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار خیر مدرسه ساز در کشور در تأمین فضاهای آموزشی مشارکت می‌کنند و عضو مجمع هستند و به کمک دولت آمده‌اند.

رئیس شورای بانوان مدرسه ساز کشور گفت: ۲۰ هزار و ۵۴۴ نفر از خیرین را مردان و و ۵۱۳۱ نفر را زنان و ۴۰۱۱ نفر حقوقی هستند.

نیزاری تصریح کرد: در استان قزوین ۳۷۷ خیر مرد و ۱۳۸ زن در مجمع خیرین مدرسه ساز عضو هستند و ۱۶۶ فرد حقوقی نیز در این امر مشارکت دارند.

یک سوم خیرین مدرسه ساز استان قزوین را بانوان تشکیل می‌دهند

وی بیان کرد: بانوان خیر قادرند در ترویج فرهنگ سازی و مشارکت مدرسه سازی در سایر گروه‌ها مؤثر باشند و خانواده‌هایی که همسران آنها در کار خیر هستند می‌توانند دیگر اعضای خانواده را در این مسیر هدایت و ترویج کنند.

نیزاری گفت: در کشور به طور میانگین یک چهارم خیرین را زنان تشکیل می‌دهند و در استان یک سوم خیرین را بانوان شامل می‌شود که نشان می‌دهد بانوان در این عرصه مشارکت بیشتری دارند.

وی بیان کرد: ۳۰ پروژه را در استان قزوین معرفی کردیم تا توسط خیرین ساخت مدرسه صورت گیرد و نیازهای مردم بویژه در مناطق محروم برطرف شود.

رئیس شورای بانوان مدرسه ساز کشور تصریح کرد: تجلی روح خدا در رفتار ماست و کار خیر در همه ابعاد می‌تواند تجلی اخلاقی الهی باشد و انسان را در مسیر کمال رهنمون شود.

در ابن مراسم خیرین با حضور در میزگردی انگیزه‌ها و خاطرات خود را از مدرسه سازی بیان کردند.

در ادامه از چند خیر مدرسه ساز استان قزوین تجلیل شد.

کد خبر 4600135

منبع: مهر

کلیدواژه: خیرین مدرسه ساز قزوین زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا طحانی شامگاه پنجشنبه در اولین جشنواره تجلیل از خیرین حوزه بهداشت و درمان و چهارمین مجمع سلامت شهرستان خوروبیابانک اظهار کرد: خیران، پیشگامان اصلی در رفع نیازهای بهداشت و درمان و ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان محسوب می‌شوند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با قدردانی از خیران سلامت، ادامه داد: بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع نیازهای بهداشت و درمان شهرستان علاوه بر رضای الهی و تأثیرات فراوان، موجب اعتلای معنوی و ارتقای روح همبستگی و سرمایه اجتماعی خواهد شد.

در ادامه امیر حسین محبی نیز گفت: بسیاری از طرح‌های حوزه سلامت شهرستان با مشارکت خوب دولت و کمک خیران پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوروبیابانک افزود: استفاده از ظرفیت مجمع خیرین سلامت و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه سلامت بسیار مهم است و این مجموعه‌ها ظرفیت بالقوه‌ای برای شهرستان هستند.

کد خبر 6088884

دیگر خبرها

  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود