Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:21:25 GMT

تاکید سلطانی‎فر بر سرنوشت‎ساز بودن سال جاری

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۵۳۲۰

تاکید سلطانی‎فر بر سرنوشت‎ساز بودن سال جاری

وزیر ورزش تاکید دارد که سال جاری به دلیل کسب سهمیه المپیک برای ورزش سرنوشت‎ساز است.

به گزارش  ورزش سه و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با سمن‌ها و خانواده ورزش استان همدان گفت: بارش‌های اخیر در برخی از استان‌ها به زیرساخت‌ها آسیب وارد کرد اما در جریان همین اتفاقات شاهد وحدت و همدلی مردم در کمک به سیل‌زدگان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مردم در حماسه‌ای با شکوه باعث شدند از آلام سیل‌زدگان کاسته شود، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز مثل همیشه در کمک به مردم حضور جهادی داشت.

 

وزیر ورزش با اشاره به اینکه آمریکا با قراردادن نام سپاه در گروه تروریستی به هدف خود دست نیافت و جز این هم انتظاری نمی‌رفت، خاطرنشان کرد: مردم در صحنه دفاع از سپاه نیز حاضر شدند و بار دیگر شاهد تحکیم وحدت و همدلی بین ملت بودیم. مردم با تمام توان به صحنه آمدند و از نهادی که همواره از تمامیت ملی و ارزش‌های کشور دفاع کرده، پشتیبانی کردند.

 

سلطانی‌فر با بیان اینکه سپاه بیش از گذشته در دل مردم جا گرفت، تأکید کرد: اقدامات اخیر ترامپ در تحریم سپاه و کاهش فروش نفت ایران باعث تقویت غرور ملی شد و باز هم آمریکا ناکام ماند.

 

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در ابتدای دولت تدبیر و امید، حدود ۶۰ سمن در کشور فعال بودند، افزود: این تعداد اکنون به ۲ هزار سمن رسیده است که امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم به چهار هزار مورد افزایش یابد.

 

وزیر ورزش و جوانان تأثیر ورزش را در جامعه مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ورزش با تأثیر اجتماعی بالا در ایجاد وحدت و غرور ملی نقش چشمگیری دارد طوری که هیچ عرصه‌ای مثل ورزش را نمی‌توان یافت که با پیروزی و افتخارآفرینی یک تیم و یک ورزشکار تا این حد دل یک ملت شاد و با بازتاب اجتماعی زیاد همراه شود.

 

سلطانی فر در ادامه هزینه ۱۶ تیم لیگ برتری فوتبال را بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: فوتبال جامعه مخاطب گسترده ای دارد و هزینه کل تیم‌های لیگ برتری هم در حالی ۶۰۰ میلیارد تومان است که این میزان اوقات فراغت بیش از ۵۰ میلیون نفر را با یک ابزار سالم و خوب در طول یکسال پر می‌کند و موجب شادی و نشاط مردم می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: منبع اعتبارات آنها از جمله پرسپولیس و استقلال خارج از منابع دولت و از طریق سامانه‌های هواداری تأمین می‌شود و دولت هیچ هزینه‌ای برای این موضوع نمی‌کند در حالی که ورزش تأثیرات سازندگی و اجتماعی بالا در کشور دارد و در جسم و روح مردم مؤثر واقع می‌شود.

 

سلطانی فر سال ۹۷ را سال پر بار و پر مدالی برای ورزش کشور نام برد و گفت: سال گذشته با موفقیت تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آغاز شد و در حالی که در گروه مرگ قرار داشتیم بر خلاف تصور برخی‌ها نه کیسه گل شدیم و نه اینکه نتایج بدی گرفتیم بلکه بهترین و درخشان‌ترین نتیجه تاریخ حضور ایران در جام جهانی فوتبال به دست آمد.

 

وی ادامه داد: در بازی‌های آسیایی هم با ۶۲ مدال بیشترین تعداد مدال در بازی‌های آسیایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را به دست آوردیم. حتی در برخی از رشته‌ها بعد از سال‌ها موفق به کسب مدال شدیم طوری که در واترپلو بعد از ۴۴ سال و در تنیس روی میز پس از ۵۲ سال به مدال دست یافتیم و در کبدی تیم‌های آقایان و بانوان ما دو مدال ارزشمند طلا را در حضور هندوستان قهرمان جهان این رشته به دست آوردند.

 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در بازی‌های پارا آسیایی هم موفقیت قابل توجهی به دست آوردیم و بعد از دو دوره قرار گرفتن در جایگاه چهارم به مکان سوم صعود کردیم. در بازی‌های المپیک جوانان هم به نسبت دوره قبل یازده – دوازده رده صعود داشتیم.

 

وی سال ۹۸ را سالی سرنوشت برای ورزش کشور دانست و افزود: امسال با توجه به کسب سهمیه المپیک سال سخت و سرنوشت سازی برای کشور است و امیدواریم با تلاش ورزشکاران و حمایت مسئولان بتوانیم عملکرد درخشان در المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم.

 

سلطانی فر در ادامه با اشاره به واگذاری مسولیت‌ها به جوانان ادامه داد: ایران در حال تحولی بزرگ در نظام اداری اش قرار دارد، مدیران چهار دهه گذشته کم کم جای خود را به جوانان می‌دهند. عزم و اراده نظام بر انتقال قدرت از نسل فعلی به نسل جوان است؛ حرکتی که از دو سه سال گذشته آغاز شده است و روز به روز جدیت بیشتری پیدا می‌کند.

  کد خبر 4600137 مسعود سلطانی‌فر وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است