Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:17:49 GMT

نماینده ملایر: فدراسیون «او اسپرت» راه اندازی شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۵۴۲۵

نماینده ملایر: فدراسیون «او اسپرت» راه اندازی شود

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان خواست نسبت به راه اندازی فدراسیون «او اسپرت» اقدام کند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام احد آزادی خواه روز پنجشنبه در گردهمایی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با سازمان های مردم نهاد و هیات های ورزشی استان همدان اظهار داشت: او اسپرت محصول ورزش ایران به شمار می رود و انتظار داریم به صورت فدراسیون در کشور تاسیس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر ضرورت استفاده از تجربه وظرفیت قهرمانان نامی جهانی و المپیک در امور ورزشی کشور بیان کرد: استان همدان سرشار از قهرمانان ارزنده است که می توانند با قرار گرفتن در امور ورزش کشور به رونق و توسعه آن کمک کنند.
حجت الاسلام آزادی خواه با بیان اینکه مدال آوران المپیکی ما نباید به فراموشی سپرده شوند گفت: همدان الگوی موفقیت در رشته های انفرادی در عرصه های مهم بین المللی است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام به ویژه بالای 70 درصد تاکید کرد و افزود: انتظار ما حمایت جدی وزارت ورزش در تامین بودجه برای تکمیل طرح های ورزشی استان همدان است.
او اسپرت به معنی ورزش پارسیان آسیایی است و گسترده ترین محصول ورزش ایران به شمار می رود که با هزینه شخصی توسعه یافته است. مقر فدراسیون جهانی این رشته نیز در همدان است.
از سال 2005 تاکنون که این فدراسیون جهانی شروع به کار کرده است، تاکنون 25 دوره مسابقات کشوری و 11 مورد مسابقات جهانی برگزار شد. ریاست فدراسیون جهانی در اختیار «شیخ عادل» از عمان است و بنیانگذار این فدراسیون «محمدقاسم منوچهری» به شمار می رود.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي او اسپورت راه اندازي فدراسيون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد

در این مراسم، باستانی کاران و ورزشکاران زورخانه‌ای در حسینیه دفتر امام جمعه اسدآباد به اجرای برنامه پرداختند.

در ایران ۱۷ شوال، روز شکست عمر بن عبدود از امام علی (ع) در جنگ خندق، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام دارد.

ورزشی که پیشینه‌ای کهن در فرهنگ ایرانی دارد و نمایانگر پیوند جوانمردی و قدرت روحی و جسمی است.

جعفر نوری، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی اسدآباد با اشاره به فعالیت ۱۰۰ ورزشکار در این رشته ورزشی گفت: ورزش باستانی در شهرستان اسدآباد از پرطرفدارترین ورزشهاست که مورد استقبال نسل جدید هم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر