Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@02:44:36 GMT

انگلیس از پیشنهاد ظریف استقبال کرد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۵۴۶۲

انگلیس از پیشنهاد ظریف استقبال کرد

به گزارش گروه سیاسی برنا، گاردین گزارش داد: وزارت خارجه انگلیس از سخنان ظریف درباره تبادل زندانیان استقبال کرد.

 ظریف در انجمن آسیایی نیویورک گفت: در آمریکا و در اروپا ایرانیانی در زندان هستند چون آمریکا به آنها اتهام نقض تحریم ها را زده است. اتهام آنها ارسال تجهیزات هواپیمای مسافربری و نه جت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مترجم داریم که در استرالیا زندانی است. در مورد نازنین زاغری صحبت می کنیمکه البته من از شرایط او ناراحت هستم و به عنوان وزیر امور خارجه هر چه از دستم برآمده برای کمک انجام داده ام اما هیچ کسی از زنی که در استرالیا در زندان است، سخن نمی گوید.

من این پیشنهاد را علناً می دهم؛ بیایید زندانی ها را تبادل کنیم.

 یکی از سخنگویان وزارت خارجه انگلیس در واکنش به سخنان ظریف، گفت:‌ «رسیدگی به وضع تمامی ایرانیان انگلیسی از جمله خانم زاغری-راتکلیف که در ایران بازداشت هستند، برای دولت، یک اولویت است. ما نسبت به پرونده‌های کنسولی خود نگران هستیم و در هر سطح و فرصتی آنها را مطرح می‌کنیم.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انگلیس دولت نیویورک وزارت خارجه وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • زالوژنی سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه