Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:20:23 GMT

قوی ترین زن جهان رکورد کشیدن تریلی را شکست

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۵۴۷۲

قوی ترین زن جهان رکورد کشیدن تریلی را شکست

تبریز- ایرنا- «گیتی موسوی» قوی ترین زن و رکورددار کشیدن تریلی در جهان بار دیگر با ارتقای 110 کیلوگرم از رکورد اول خود، با ثبت 12 تن و 380 کیلوگرم رکورد جدیدی را در کشیدن تریلی به مسافت 30 متر از خود برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا، این بانوی ورزشکار امروز در تبریز در حالی رکورد خود را افزایش داد که نیمه اول فروردین امسال با شکستن رکورد زن استرالیایی با 11 تن و 350 کیلوگرم و ثبت کشیدن تریلی با وزن 12 تن و 270 کیلوگرمی در حضور نماینده گینس رکورد دار این رشته در جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رکورددار کشیدن تریلی سنگین جهان امروز پس از ثبت رکورد جدیدش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج سال است که به صورت حرفه ای بدن سازی را آغاز کردم و روزانه سه ساعت با وزنه کار می کنم.
گیتی موسوی 43 ساله گفت: استارت اولیه برای کشیدن تریلی بسیار سخت و انرژی بر است ولی پیمودن مسیر پس از حرکت دادن تریلی کمی آسان تر می شود.
وی با اشاره به اینکه مربی بدن سازی هستم و تمریناتم را با پرس پا و وزنه 500 کیلویی انجام می دهم، افزود: روزانه 6 تا هفت وعده غذایی دارم که بیشتر شامل پروتئین بدون هورمون، شیر، ماست، سبزیجات، گوشت و حبوبات و بیشتر عدس است .
موسوی که 95 کیلوگرم وزن و 170 سانتی متر قد دارد، گفت: از سه سال پیش تصمیم گرفتم رکورد جهان را در رشته کشیدن تریلی بشکنم تا استعداد خدادادی خودم را نشان دهم.
وی افزود: می خواستم در کنار نمایش استعداد خدادادی خودم، ثابت کنم که زنان اگر بخواهند در رشته یا استعدادی که دارند تلاش کنند می توانند به قله های ترقی دست پیدا کنند.
موسوی گفت: در بلند کردن ماشین هایی که به جوی آب افتاده نیز مشکلی ندارم و به راحتی این کار را انجام می دهم.
مدیر برنامه های قوی ترین زن جهان نیز به ایرنا گفت: تاکنون نهاد یا سازمانی از ما حمایت نکرده و پس از ثبت رکورد، حتی تقدیری نیز از خانم موسوی به عمل نیامده است.
داریوش الطاف بیان کرد: ثبت رکورد مورد قبول گینس بوده و با حضور مشاور این نهاد بین المللی انجام شده است اما برای ثبت نهایی آن 5500 پوند هزینه لازم است.
وی ادامه داد: چنین هزینه ای سنگین است و نیاز به کمک مسوولان داریم.
در رکورد شکنی گیتی موسوی که روز پنجشنبه بدون حضور مسوولان و نماینده ای از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در تبریز انجام شد، خبرنگار خبرگزاری راپلی (RUPTLY) روسیه نیز حضور داشت.
3093/3071 /1484

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ركورد زني شكستن ركورد آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!

با عبور از فرانس پوشکاش، اسطوره کروات به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد.

طرفداری | لوکا مودریچ به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد.

دیدار تیم‌های رئال مادرید و کادیز از هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-0 کهکشانی‌ها به پایان رسید. لوکا مودریچ، ستاره خستگی‌ناپذیر رئال 90 دقیقه بازی کرد و علاوه بر ثبت یک پاس گل، یکی از بهترین بازیکنان بازیکنان زمین بود. مودریچ در آستانه 39 سالگی به بازی در سطح اول فوتبال اروپا ادامه می‌دهد و باشگاه مادریدی امیدوار است یک فصل دیگر با لوکیتای دوست‌داشتنی که امشب یک رکورد تاریخی تحسین‌برانگیز را نیز به ثبت رساند، تمدید کند.

با حضور در بازی مقابل کادیز، لوکا مودریچ با 38 سال و 7 ماه و 27 روز به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد. پیش از لوکیتا، این رکورد در اختیار فرانس پوشکاش افسانه‌ای بود که با 38 سال و 7 ماه و 21 روز، عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ کهکشانی‌ها را یدک می‌کشید. مودریچ موفق به شکستن رکوردی شد که از سال 1965 (آخرین فصل حضور پوشکاش در رئال) دست‌نخورده باقی مانده بود. مسن‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید در لالیگا لوکا مودریچ؛ 38 سال و 7 ماه و 27 روز فرانس پوشکاش؛ 38 سال و 7 ماه و 19 روز پاکو بویو؛ 38 سال و 2 ماه و 3 روز یرزی دودک؛ 38 سال و 1 ماه و 28 روز آلفردو دی استفانو؛ 37 سال و 10 ماه و 23 روز پاکو خنتو؛ 37 سال و 7 ماه

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد + فیلم
  • (ویدئو) رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند