Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:13:48 GMT

اعلام ترکیب سایپا برابر ماشین‌سازی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۵۵۳۸

اعلام ترکیب سایپا برابر ماشین‌سازی

علی دایی ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل شاگردان محمدرضا مهاجری را معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم‌های ماشین‌سازی و سایپا تهران از ساعت ۱۶ امروز در استادیوم بنیان دیزل تبریز به قضاوت علی بای به مصاف هم می‌روند.

 

حامد فلاح‌زاده، امید دره، رضا علیاری، عبدالله ناصری، مصطفی ناییج‌پور، رضا اسدی، مهرداد کفشگری، آرش رضاوند، امید جهانبخش، معین عباسیان و آرمان رمضانی نفراتی هستند که ترکیب سایپا برابر ماشین‌سازی را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میثم حسین‌پور، طاها شریعتی، سید محمد یاسینی، سید ابوالفضل جلالی، حسین نخودکار، امیرحسین حسین‌زاده، محمدصادق بارانی و سید پیمان میری نیز نیمکت‌نشینان سایپا در این دیدار هستند.

سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم

به گزارش "ورزش سه"، این فصل آسانی برای بایرن نیست، بدون قهرمانی بوندسلیگا بعد از 11 سال و بعد از حذف در جام حذفی برابر ساربروکن، دسته سومی، تنها ریسمان امید برای نجات، لیگ قهرمانان اروپاست، جایی که آنها پس از حذف کردن آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی، در مرحله نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید خواهند رفت.

تقابلی که شاگردان توماس توخل بعد از سه برد متوالی برابر کلن (2-0)، آرسنال (1-0) و یونیون برلین (1-5) به آن می‌رسند و می‌توان گفت بایرن الان در بهترین فرم خودش قرار دارد.

یکی از این بازیکنان لئون گورتسکاست. او در واکنش به هفته تعیین کننده بایرن گفت: «ما بایرن مونیخیم و از هیچ تیمی هراسی نداریم. بازی با رئال مادرید حساس‌ترین بازی فصل است و قطعا دو بازی دشوار خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم به فینال برویم و من به تیم خودمان باور دارم.»

گورتسکا همچنان امید دارد به یورو 2024 نیز برود: «در دو بازی اخیر نبودم ولی ناامید نیستم. من الان در بهترین فرم هستم و امیدوارم نظر مربی تیم ملی را جلب کنم.»

دیگر خبرها

  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم