Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: کمیسیون ماده صد حکم به «تخریب» اضافه طبقات و اضافه‌بنای پلاک‌ثبتی ۱۹.۷۹۷ لواسان، متعلق به «حسن میرمحمدعلی» داده‌است.
به گزارش دانشجو، کمیسیون ماده صد حکم به «تخریب» اضافه طبقات و اضافه‌بنای پلاک‌ثبتی ۱۹.۷۹۷ لواسان، متعلق به «حسن میرمحمدعلی» (داماد آقای شمخانی) داده‌است.

 توضیحات: نارضایتی شمخانی از تخلفات دامادش
روزنامه فرهیختگان نوشت: روز گذشته یک منبع آگاه در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به «فرهیختگان» اطلاع داد که با وجود رابطه فامیلی میان حسن میرمحمدعلی و شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، این مهم باعث بروز تخلفات نبوده است و آقای شمخانی هم علاوه بر اینکه اجازه چنین سوءاستفاده‌هایی را نمی‌دهند، خود ناراضی هستند و درحال پیگیری موضوع از مجاری قانونی‌اند، بنابراین رابطه‌ای بین نسب فامیلی و خانوادگی و تخلفات وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: شمخانی ، داماد شمخانی ، تخلفات

منبع: خرداد

کلیدواژه: شمخانی تخلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم

 

به گزارش تابناک، تازه‌داماد ۲۰ ساله‌ای که ۵ گلوله بر چانه و گونه و ۲ دستش وارد شده و با شکستگی و خردشدن دندان، فک و دست و مصدومیت شدید چشم چپ در بیمارستان بستری است.

گروه تروریستی جیش الظلم که ماهیت و وابستگی آن به رژیم منحوس صهیونیستی کاملا واضح و روشن است، اواسط فروردین امسال تلاش کرد مقرهای سپاه در راسک و چابهار را به تصرف خود درآورد که با مقاومت مدافعان امنیت طراحی آنها در همان ساعات اولیه ناکام ماند.

دیگر خبرها

  • نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳