Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: برای حرکت در مسیر امام عصر (عج) باید پیرو نایب بر حقش باشیم تا به پیروزی واقعی برسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل مرآت، اختتامیه مسابقه کتاب‌خوانی شمیم شهادت با حضور جمعی از فرهنگ‌دوستان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه‌های استان سمنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیم ابراهیم پور مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و راوی دفاع مقدس در این آیین با اشاره به نقش جوانان انقلابی در حفاظت و حراست از کشور گفت: با تلاش این جوانان، 40 سال انقلاب از مهلکه‌ها نجات پیدا کرد و به نقطه‌ای رسید که امروز برای خیلی‌ها غیرقابل باور است.

ابراهیم‌پور با اشاره به ضرورت الگو گرفتن از جوانان شهیدی همچون کاظم عاملو بیان کرد: جوانانی چون این شهید والامقام نصرت‌هایی بودند که خداوند به انقلاب عطا فرمود و امروز هم انقلاب نیازمند یاران زاهد است.

وی به ضرورت تبعیت از فرامین رهبری برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: برای حرکت در مسیر امام زمان (عج) باید پیرو نایب بر حقش باشیم تا به پیروزی واقعی برسیم.

مسؤول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با اشاره به ویژگی‌های بارز جوان انقلابی بیان کرد: این ویژگی‌ها توسط نایب ‌امام زمان (عج) تعریف شده و کسانی که حامی مستضعفان و پابرهنگان هستند، مصداق بارز جوان انقلابی و افرادی که طرفدار حقوق‌های نجومی، سرمایه‌داری و رانت و ... هستند، به تعبیری غیرانقلابی محسوب می‌شوند.

ابراهیم‌پور حمایت از محرومان و مستضعفان را امری ضروری و وظیفه‌ای شرعی برشمرد و اظهار داشت: همه باید در مسیری حرکت کنیم که عزت و آبرویمان صرف حمایت از محرومان شود.

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی "شمیم شهادت" در سمنان معرفی شدند

آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی شمیم شهادت با حضور جمعی از مسئولین، خانواده شهدا و اصحاب فرهنگ در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان برگزار شد.

در این مسابقه، سه هزار و 364 شرکت‌ کردند که یک هزار و 124 نفر به سؤالات پاسخ صحیح دادند و 94 نفر به قید قرعه از جوایز این مسابقه بهره‌مند شدند.

این هدایا شامل یک کمک‌هزینه مکه مکرمه، یک هدیه سفر به سوریه، 14 سفر به مشهد و 40 هدیه یک میلیون ریالی است.

اجرای سرود، پخش نماهنگ، سخنرانی و ارائه گزارش این مسابقه و تقدیر از برگزیدگان، از جمله برنامه های اختتامیه مسابقه شمیم شهادت بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان تهران برای برگزاری یکی از حساس‌ترین مسابقات نیم فصل دوم فوتبال ایران، تمرینات خود را در کمپ مرحوم حجازی آغاز کردند.

شاگردان جواد نکونام در حالی ۱۲ اردیبهشت به مصاف تراکتور تبریز می‌روند که پیروزی در این مسابقه، می‌تواند گام بسیار بلندی به سمت قهرمانی در لیگ بیست و سوم برای آنها به شمار برود.

با این حال، جواد نکونام در این مسابقه کاپیتان و گلر شماره یک خود را در اختیار ندارد و این محمدرضا خالد آبادی است که وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

خالد آبادی جوان که با امید زیاد در ابتدای فصل به استقلال پیوسته بود، در حالی ماموریت سخت بسته نگه داشتن دروازه تیمش برابر تراکتور تبریز را مقابل هواداران پرشور این تیم به دوش می‌کشد که در این فصل برای استقلال به میدان نرفته و اولین مسابقه او یک شمشیر دو لبه برای این دروازه‌بان به شمار می‌رود.

کلین شیت در این مسابقه در صورتی که با پیروزی استقلالی‌ها همراه شود، می‌تواند او را با سرعتی غیرقابل باور به قلب هواداران استقلال برساند و باید دید در نهایت عملکرد این گلر جوان برابر تراکتور به چه صورت خواهد بود.

با توجه به درخشش خالدآبادی طی زمان حضور در هوادار، طرفداران استقلال نیز امید زیادی دارند تا این سنگربان جوان بتواند عملکرد خوب خود را این بار در تبریز تکرار کند و زمینه ساز پیروزی آبی ها شود.

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان