Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه سیرجان با حضور آیت الله خاتمی و آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان حوزه علمیه سیرجان انجام شد.

آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری  امروز در مراسم عمامه گذاری حوزه علمیه سفیران هدایت امام صادق (ع) سیرجان گفت: سیاست ما سیاست روشنی است ما مطیع ولایت هستیم و هرگونه برنامه‌ای را که ایشان دستوربدهند اجرا می‌شود و این خط مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن پیروزی را به دنبال دارد و در قضیه تروریستی خواندن سپاه دیدیم که همه اعم از دولت و مجلس و حوزه ها‌ی علمیه و آحاد مردم وارد شدند و متحد شدند و ترامپ مجبور به عقب نشینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح وابستگی و نوکر مآبی در زمان طاغوت گفت: آل پهلوی بدتر از آل فرعون بودند و در زمان طاغوت کشور و ملت ایران زیر نفوذ و چتر وابستگی آمریکا با همه ظلم‌ها و شکنجه‌ها بود، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران مستقل شد و این استقلال قدرت و اقتدار نظام اسلامی را رقم زده است و همین هم موجب دشمنی آمریکا با ملت ایران و نظام اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنی‌های سردمداران کاخ سفید از اول پیروزی انقلاب تا کنون ادامه دارد، اما کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا پس از شکست خود در سیاست‌های خصمانه خود علیه ملت ایران گفت سرنوشت آمریکا نه در واشنگتن و نه در شیکاگو رقم می‌خورد بلکه سرنوشت آمریکا در تهران نقش می‌بندد و با این حرف می‌توان گفت امروز باید ترامپ عقب نشینی در برابر مواضع جمهوری اسلامی داشته باشد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری رونق حوزه‌های علمیه و تربیت افراد عالم و دانشمند را نیز موجب نگرانی دشمنان دین اسلام برشمرد و گفت: روحانیت سرمایه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و عمرانی بلاد هستند وبیش از یک هزار سال فرهنگ دینی، ارزش‌های اسلامی و حوزه‌های علمیه توسط همین روحانیت حفظ شده است.

وی با توصیه به طلاب علوم دینی در خصوص پاسداری از جایگاه روحانیت افزود: از پوشش لباس تا گویش زبان، تا رفتارباید طراز یک روحانی باشد و در تربیت عالمانی وارسته گام برمی داریم و حوزه‌های علمیه در طول تاریخ مستقل بوده، مستقل هستند و مستقل خواهند بود و روحانیت از احزاب نمی‌برند با دولت اسلامی همکاری دارند و خط فرمان ما مراجع تقلید هستند که یکی از مراجع ما هم حضرت آیت الله خامنه‌ای است و مطیع امر ولایت هستیم.

 آیت الله سید احمد خاتمی حوزه‌های علمیه را یک مجموعه فرهنگی عنوان کرد که  از اسلام پاسداری می‌کنند و گفت: طلاب سربازان امام زمان (عج) هستند، اما طلابی که امروز عمامه می‌گیرند رسما سرباز امام خود هستند.

وی سیرجان را دارای سابقه دیرینه دین مداری و مروج فرهنگ اسلام ناب محمدی با پیشینه حضور عالمان خط امامی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: الآن هم این شهرستان که بزرگترین شهر استان محسوب می‌شود دارای ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی ، مذهبی و اقتصادی است که قابلیت تربیت طلاب و عالمان وارسته را دارد.

سپس از این مراسم عملیات اجرایی ساختمان  حوزه علمیه به وسعت ۳ هزار مترمربع و زیربنای ۵ هزار مترمربع در ۳ طبقه وبا حضور ائمه جمعه برخی شهرستان‌های استان و مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان آغاز شد که برای اجرای این طرح بزرگ علمی و مذهبی ۱۲۰ میلیارد ریال توسط خیر سیرجانی آقای خواجویی تامین شده است.

انتهای پیام/ی

ساخت حوزه علمیه در سیرجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین پلیس استانبول گفته با تمام توان دنبال سارقی هست که با خشونت کیف یک خانم را به سرقت برد.

کد خبر 849223 برچسب‌ها ترکیه خبر مهم سارق - سرقت

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم