Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@13:41:51 GMT

سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر به مناطق سیل زده خوزستان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۰۴۵

سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر به مناطق سیل زده خوزستان

دبیرکل جمعیت هلال احمر با هدف بازدید از مناطق سیل زده و ارزیابی روند امداد رسانی به مردم آسیب دیده به استان خوزستان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، محمود رضا پیروی پس از رسیدن به خوزستان بلافاصله از اردوگاه های اسکان اضطراری واقع در شهر الهایی اهواز و روستای مگرن شهرستان شوش بازدید نمود.

با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر نشست بررسی روند امداد رسانی از آغاز سیل تاکنون در پایگاه امداد و نجات بین شهری دارخوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دستورات جدیدی توسط دبیرکل جمعیت هلال احمر در خصوص تداوم و استمرار امداد رسانی در مناطق سیل زده و اردوگاه های اسکان اضطراری صادر گردید.

در ادامه از تلاش های شبانه روزی عوامل جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه های امدادی در این مدت در استان خوزستان نیز تقدیر شد.

بازدیدها و برنامه های تا این لحظه سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر شامل، بازدید از پایگاه امداد و نجات بین شهری دارخوین _شادگان، بازدید از اردوگاه اسکان اضطراری حضرت رسول اکرم(ص) در دارخوین و گفتگو با مردم آسیب دیده مستقر در آن، بازدید از اردوگاه اسکان اضطراری نجف اشرف مستقر در دبستان ایمان دارخوین، بازدید از اردوگاه راهیان نور پیامبر اعظم(ص) آبادان و بررسی وضعیت اسکان آسیب دیدگان ناشی از سیل اخیر در روستاهای شادگان بوده است.

لازم به ذکر است، امدادگران، داوطلبان، جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر تا پایان امدادرسانی در مناطق سیل زده حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیل شبانه روزی نجف اشرف 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان درگیر سیل و آبگرفتگی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد: از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ حدود ۲۳ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی با اشاره به ۱۵۶ مورد عملیات امداد و نجات نیروهای جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در این مدت به ۸ هزار و ۱۴۱ نفر متأثر از سیل امدادرسانی شده است، ۲۳۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۴۰ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت، ۲۱۶ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۴ هزار و ۸۰۴ قوطی کنسروجات، ۴ هزار و ۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۳ هزار و ۷۹۲ کیلوگرم نایلون، ۶۱۳ کیلوگرم حبوبات، ۲ هزار تخته پتو، ۸۲۷ تخته موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۴۶۹ بسته غذایی، ۲۰۰ قرص نان، ۴۰۴ ست شست‌وشو، ۳۸۱ ست بهداشتی، و ۵۴ دستگاه چادر امدادی، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد :۲۷۴ تیم عملیاتی متشکل ۹۸۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • استان درگیر سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه