Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «تگزاس ۲» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان از ۲۸ فروردین ماه در سینما‌های کشور اکران شد.

مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی بازیگران «تگزاس ۲» را تشکیل می‌دهند.

قسمت اول فیلم سینمایی تگزاس روایتی از داستان دو دوست با بازی پژمان جمشیدی و سام درخشانی بود که برای گرفتن اقامت برزیل دست به هرکاری میزدند و در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده بود:هیچوقت یه ایرانی رو تهدید نکن حتی تو تگزاس...

تگزاس یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌هایی بود که فروردین ماه سال گذشته اکران خود را در سینما‌های کشور آغاز کرد و با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شد.

تئاتر آخر هفته

«شاه ماهی» با بازی امیر جدیدی و تهیه کنندگی محمد قدس و امیر جدیدی در پردیس شهرزاد به روی صحنه می‌رود. این نمایش نوشته مشترک احمد سلگی و رضا بهاروند و به کارگردانی رضا بهاروند به  اجرا درمی‌آید.

امیر جدیدی یکی از بازیگران این نمایش است و اسامی دیگر بازیگران در خبر‌های بعدی اعلام می‌شود. آخرین حضور امیر جدیدی در سال ۹۵ و نمایش «آواز‌ه خوان» بوده است.

گفتنی است نمایش «شاه ماهی» از اواسط اردیبهشت ساعت ۲۱ در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «روز‌های زندگی» به کارگردانی پرویز شیخ طادی، جمعه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: سال ۱۳۶۷، آخرین روز‌های جنگ تحمیلی در یک بیمارستان صحرایی نزدیک خط مقدم جبهه، دکتر امیرعلی علوی که سرپرستی بیمارستان را به عهده دارد با تمام تخصص و علاقه و توانش به مداوای مجروحان جنگ مشغول است. همسرش لیلا نیز که پرستار و دستیارش است با او کار می‌کند. دکتر جوانی به نام سامان امینی از مرکز برای خدمت در این بیمارستان اعزام می‌شود، اما او که آدمی ترسو و بی اعتقاد است و به اجبار به این مأموریت آمده، از همان ابتدا با دکتر علوی و همسرش و سیما پرستار وظیفه شناس بیمارستان درگیری دارد. با این حال مدت زیادی نمی‌گذرد که با پذیرفته شدن قطع نامه ۵۹۸ به نظر می‌رسد جنگ به پایان رسیده، اما ساعتی پس از اعلام پذیرفتن قطع نامه عراقی‌ها با بمب افکن و هلی کوپتر و تانک و نیروی پیاده حمله سخت و مرگ باری را آغاز می‌کنند و ...

هنگامه قاضیانی، کوروش سلیمانی و حمید فرخ نژاد در فیلم سینمایی «روز‌های زندگی» ایفای نقش کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینما تئاتر فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»