Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، «کمیته اتحاد کره شمالی برای اتحاد صلح‌آمیز» در واکنش به رزمایش مشترک کره‌جنوبی و آمریکا در شبه‌جزیره کره اعلام کرده به این اقدام واکنش نظامی خواهد داد.

کره شمالی مانور مذکور را خیانت آمیز و آن را برخلاف روند صلح در شبه‌جزیره کره عنوان کرد که باعث ناامیدی شده است.

پیونگ یانگ همچنین با لحنی تند علیه همسایه جنوبی خود که طی چند ماه گذشته کم سابقه بوده، افزود: از آنجا که کره‌جنوبی در کنار آمریکا در تحریک نظامی علیه جمهوری ما همدست شده، بزودی پاسخی مناسبی را از ارتش ما دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دوشنبه گذشته رزمایش نظامی دو هفته‌ای آمریکا و کره‌جنوبی آغاز شده و کره شمالی معتقد است برگزاری این رزمایش برخلاف توافقات پیشین میان کره شمالی و همسایه جنوبی است که از سال گذشته و با هدف تنش زدایی در منطقه دنبال شده است.

برگزاری مانور نظامی کره جنوبی و آمریکا در حالی است که پیش از این سئول و واشنگتن برگزاری این مانورها را همزمان با مذاکرات با کره شمالی به حالت تعلیق درآورده بودند.

این نخستین مانور نظامی آمریکا در آب‌های شبه جزیره کره پس از شکست مذاکرات اخیر میان ترامپ و کیم جونگ اون در ویتنام است که به صورت نیمه تمام پایان یافت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد

تاجر شرکت کننده در اکسپو به عملیات وعده صادق از زبان وزیر صمت واکنش نشان داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تاجر شرکت کننده در اکسپو به عملیات وعده صادق از زبان وزیر صنعت، معدن، تجارت واکنش نشان داد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • استولتنبرگ: آمریکا و متحدان اروپایی فقط وعده کمک به اوکراین داده‌اند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته