Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@18:02:55 GMT

خط حزب الله ۱۸۱| نفس‌های آخر دشمن

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۶۹۰

به گزارش جهان نيوز، صد‌و‌هشتادو‌یکمین هفته‌نامه خط حزب‌الله  با عنوان «نفس‌های آخر دشمن» منتشر شد.

همواره در تنش میان ایران و آمریکا، آمریکایی‌ها به دنبال نقطه ضعفی از ایران بوده‌اند تا بتوانند از آن طریق به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند، نفت از استراتژیک‌‌ترین کالاهای ایران و شاید بتوان گفت مهم‌ترین کالای صادراتی ایران است که در تمامی دولت‌های جمهوری اسلامی، دولتمردان حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سیاست رهبر انقلاب جدایی بودجه از اقتصاد نفتی و تاکید بر خودکفایی و دورنزایی اقتصاد است. موضوعی که در دیدار امروز نیز رهبر انقلاب با توجه به اقدام اخیر آمریکا بر آن تاکید کردند. خط حزب الله در سخن‌هفته این شماره خود ضمن بررسی این موضوع به سه شرط بنیادین در مواجه با دشمن پرداخته‌ است.

ماه اردیبهشت، هر سال میزبان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دو هفته‌ی ابتدایی خود است که بی‌شک یکی از چند رویداد اصلی فرهنگی در طول سال است. به‌همین مناسبت نشریه‌ی خط حزب‌الله مروری مختصر دارد بر بازدیدهای رهبر انقلاب در ۳۴ ساله گذشته از نمایشگاه کتاب تهران و حواشی کمتر منتشرشده‌ی این دیدارها.

خط حزب‌الله در این شماره‌ی خود نیز از ۶ جلد کتاب جدید انتشارات انقلاب اسلامی که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد نیز رونمایی کرده است.

همچنین شما می‌توانید در صفحه‌ی چهارم شماره این هفته‌ی خط حزب‌الله توصیه‌های رهبر انقلاب درباره‌ی کتابخوانی را نیز در قالب سخن‌نگاشتی کوتاه مطالعه فرمایید.

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی ۱۸۱ این هفته‌نامه‌ نیز به ارواح طیبه‌ی شهدای عملیات بیت‌المقدس  تقدیم می‌شود.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه وA۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی  KHAMENEI.IR  قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات