Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعتمداری عصر پنج شنبه در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش های خوبی در کشور داشتیم که پس از چندین سال خشکسالی اتفاق افتاد اما رنج ها و سختی هایی برای مردم ۲۶ استان کشور به ویژه در ۶ استان از جمله گلستان اتفاق افتاد و بخشی از آنان را داغدار و غصه دار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت با همکاری قوای دیگر تلاش می کنند تا آثار مخرب ناشی از سیل را مرتفع کرده تا زندگی مردم در این مناطق به ثبات برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: با توجه به سیل اخیر تصمیماتی در سطح ملی اتخاذ شده که استان هایی از جمله گلستان را هم تحت تاثیر قرار می دهد از این‌رو باید در استان هم تغییراتی در پروژه های اقتصاد مقاومتی ایجاد و در ستاد به تصویب برسد.

وی اضافه کرد: باید از منابع دولتی، بخش خصوصی و بانک ها برای جبران خسارت سیل استفاده و متناسب با آن پروژه هایی را برای جلوگیری از حوادث احتمالی تصویب کرد.

شریعتمداری تصریح کرد: بار دیگر به وزارت نیرو و سازمان برنامه تاکید می کنیم که منابع اعتباری برخی پروژه ها از جمله سد نرماب را به طور ویژه تامین کنند تا این سد امسال تکمیل شود.

کد خبر 4600278

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گرگان محمد شریعتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، پس از اعلام مفقود شدن کودک کلاله‌ای شمار زیادی از مردم، نیرو‌های هلال احمر و نیرو‌های انتظامی برای بازگرداندن یسنا مستمر تلاش کردند.

برخی با پای پیاده و برخی از آسمان دنبال سرنخی برای پیداکردن یسنا بودند.

این تلاش‌ها فقط به اهالی گلستان ختم نشد و از دیگر استان‌ها نیز برای کمک به کلاله رفتند.

شاهد این سخن  نیز کایت سوار عضوهلال احمر و اهل نیشابور است که  از فراز آسمان یسنا را پیدا و دل مادرش و دیگر چشم انتظاران را شادمان کرد.

حال عمومی یسنا خوب است و در آغوش مادرش آرام گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟