Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@23:47:35 GMT

تجلیل از کهنسال‌ترین معلم سمنانی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۸۶۲

تجلیل از کهنسال‌ترین معلم سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، مراسم نکوداشت کهنسال‌ترین معلم استان سمنان، سیداحمد میرحسینی امروز 5 اردیبهشت همزمان با سالروز یک صد سالگی این معلم پیشکسوت درکانون شهید بهشتی شاهرود برگزار شد .

گفتنی است سيد احمد ميرحسيني مسن‌ترين معلم استان سمنان متولد ۱۲۹۸ هجري خورشیدی است و ۳۶ سال به تعلیم و تربیت فرزندان این مرزوبوم پرداخته  و به زبان‌های فرانسه، عربی، انگلیسی و روسی تسلط داشته و سالها زبان فرانسه را تدریس کرده و ۱۷ سال به عنوان رئیس آموزش و پرورش بخش بسطام خدمت کرده و ۴۲ سال پیش و پس از سال‌ها خدمت در سنگر تعلیم و تربیت به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیمی‌ترین معلم زنده استان سمنان که در زمینه‌های هنری نیز فعالیت داشته عضو انجمن خوشنویسان است و در این حوزه نیز آثاری خلق کرده است.

این معلم خوشنام شاهرودی از ۱۴ سالگی به ورزش نیز روی آورده و در سن ۹۴ سالگی نیز موفق به کسب رتبه قهرمانی در مسابقات پیاده روی کشور شد .

مراسم نکوداشت این معلم پیشکسوت شاهرودی که سال‌ها عمر خود را وقف خدمت به نسل جوان کرده با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی و هنری خانه هنرمندان، انجمن خوشنویسان، شهرداری، شورای شهر، اداره آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و پارک علم و فناوری شهرستان شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن تجلیل معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد