Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@13:39:28 GMT

نتیجه بازی ماشین سازی -سایپا +حواشی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۰۵۸

نتیجه بازی ماشین سازی -سایپا +حواشی

خبرگزاری مهر: نخستین دیدار از هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه بین تیم‌های ماشین سازی و سایپا در تبریز برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال ماشین سازی با این تساوی ۲۸ امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت. شاگردان علی دایی هم با ۳۲ امتیاز در رده هفتم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاشیه‌های دیدار ماشین سازی- سایپا؛
تشویق علی دایی در تبریز/ استقبال اندک هواداران از یک بازی سرد
دیدار ماشین سازی با سایپا درحالی امروز با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که علی دایی از سوی هواداران تبریزی مورد تشویق قرار گرفت.

تیم‌های ماشین‌سازی و سایپا در آغاز هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه به قضاوت علی بای در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان بازی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

از این بازی استقبال چندانی به عمل نیامده بود و کمتر از ۵۰۰ نفر از هواداران تبریزی نظاره گر این بازی بودند. البته این تعداد اندک هوادار نیز شور و شوق در ورزشگاه ایجاد کرده بودند و تیم ماشین سازی و سرمربی و بازیکنان این تیم را به دفعات تشویق کردند.

نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در حاشیه این بازی از حسن پور گزارشگر ورزشی رادیو تبریز به مناسبت روز رادیو تجلیل کرد.

رضا مهاجری قبل از آغاز بازی با دسته گل به استقبال علی دایی رفت. دو سرمربی استقبال گرمی از هم داشتند و خوش و بش کردند.

نیروی انتظامی در بازی امروز اجازه حضور عکاسان را پشت دروازه تیم ماشین سازی نداد.

اتوبوس تیم ماشین‌سازی در بازی امروز خراب شده بود و برای همین کاروان ماشین سازی با چند دستگاه ون روانه ورزشگاه بنیان دیزل شده بودند.

هواداران تیم ماشین سازی در بازی امروز چندین پرچم تیم تراکتور را نیز به ورزشگاه آورده بودند و تیم تراکتورسازی را در دفعات مختلف بازی تشویق کردند.

پرچم بزرگ تیم ماشین‌سازی مطابق بازی‌های قبلی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز نصب شده است.

در این دیدار یوسف سیدی و محمد اهل‌شاخه از ماشین‌سازی و رضا علیاری و رضا اسدی از سایپا با کارت زرد جریمه شدند.

ماشین‌سازی با این تساوی ۲۸ امتیازی شد و موقتاً جای پیکان را در رده یازدهم گرفت. شاگردان علی دایی نیز با ۳۲ امتیاز در جایگاه هفتم باقی ماندند.

علی دایی:مساوی در زمین ماشین سازی مثل برد است/ بازی پایاپای بود
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مساوی در زمین ماشین سازی مثل برد است و از نتیجه بازی راضی هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی عصر امروز پنج شنبه بعداز تساوی تیمش برابر ماشین سازی تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز گفت: بازی پایاپای بود.

وی با بیان اینکه تمام فرصت‌هایی که ماشین‌سازی به دست آورد روی ارسال‌های بلند بود، گفت: در نیمه نخست ماشین‌سازی یک موقعیت خطرناک به دست آورد اما در ادامه موقعیتی به این تیم ندادیم. در دقایق آخر می‌توانستیم به گل برتری برسیم.

دایی با تاکید بر اینکه بازی برابری را شاهد بودیم، ادامه داد: در کل بازی خوبی را شاهد بودیم. از نتیجه بازی راضی نیستیم اما اگر عاقلانه بگوییم مساوی در خانه حریف نتیجه قابل قبولی است. این تساوی نه به درد ما می‌خورد و نه به درد ماشین سازی.

وی با اشاره به اینکه زور هیچ‌کدام از تیم‌ها به هم نرسید، گفت: نگذاشتیم آن‌ها از عمق دفاع به دروازه ما نزدیک شوند، بحث ما بازیکن سرعتی نیست زیرا با اما و اگر نمی‌توان کرد زیرا در آن زمان دعا می‌کردیم بازیکنی داشته باشیم که همه را دریبل بزند و گلزن کند.

دایی با بیان اینکه این بازی در خانه ماشین‌سازی بود و با توجه به این نکته، تساوی می‌تواند خوب باشد، گفت: پس از دو باخت به تبریز آمده بودیم و انگیزه زیادی داشتیم. اگر خط هافبک ماشین‌سازی خوب بود، باید می‌توانستند گلزنی کنند اما کاری انجام ندادند.

دایی افزود: کم گل زدن ماشین‌سازی به علت این نیست که مهاجمان خوبی ندارد. ماشین سازی برابر استقلال خوب بازی کرد و چند موقعیت هم داشت و روی یک غفلت شکست خورد. در دیدار امروز ما هم می‌توانستیم برنده باشیم اما قدردان موقعیت‌های‌مان نبودیم. این خاصیت فوتبال است و با توجه به مشکلاتی که داشتیم، اگر شایستگی بازیکنانم نبود، الآن کاندیدا سقوط بودیم.

سرمربی سایپا همچنین در ادامه گفت: ماشین‌سازی ۴ بازیکنش را به خاطر مسائل انضباطی در اختیار این تیم نبود اما ما هم غایب‌هایی داشتیم. ۵ بازیکن به علت پاره شدن رباط صلیبی، سارفو به علت محرومیت و دشتی به علت مصدومیت همراه ما نبودند.

وی گفت: بسیاری از بازیکنان جوان ما برای اولین بار بودند که فیکس بازی کردند. به جز مهرداد کفشگری و دروازه‌بان‌مان بازیکن بالای ۲۵ سال نداشتیم. نه به ما پول می‌دهند و نه زمین مناسب.

سرمربی سایپا درباره تراکتورسازی هم گفت: دیدگاه من نسبت به تراکتورسازی تغییر نکرده است و دوست داشتم تیمی از آذربایجان در سطح اول فوتبال ایران داشته باشد. متأسفانه دو لغزش باعث شد تا تراکتورسازی از قهرمانی دور شود. امیدوارم تراکتورسازی در بازی‌های آینده بتواند در جدول صعود کند.

وی گفت: نباید از مدیریت جدید این تیم در سال اول انتظار قهرمانی داشت. استعدادهای زیادی در فوتبال آذربایجان وجود دارد.

دایی همچنین در خصوص وضعیت تیم ملی نیز گفت: در خصوص تیم ملی افراد دیگری تصمیم می‌گیرند و آن‌ها هم شرایط خود را بررسی می‌کنند. ما نه فقط از لحاظ اقتصادی و سیاسی تحریم شدیم بلکه این تحریم‌ها جنبه‌های دیگری هم دارد.

وی گفت: هر مربی دوست دارد با تیم‌های بزرگ دارد. کار مربی انتخابی برای تیم ملی سخت است زیرا لیگ در حال اتمام است و آن مربی به خوبی نمی‌تواند بازیکنان خوب لیگ برتر را انتخاب کند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ماشین سازی سایپا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین

پخش زنده بازی ملوان و سایپا در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملوان و سایپا امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز ملوان و سایپا

جام حذفی ایران (ملوان - سایپا) ساعت ۱۸:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748084

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟