Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@03:22:20 GMT

آسمان استان اردبیل صاف تا نیمه ابری است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۵۱۰

آسمان استان اردبیل صاف تا نیمه ابری است

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل از افزایش دمای هوای استان خبرداد و گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، آسمان اردبیل تا اواسط هفته آینده صاف تا نیمه ابری با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، سیاوش محمدی، سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز پنجشنبه ۵ اردیبهشت تا اواسط هفته آینده آسمان استان اردبیل صاف تا نیمه ابری با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی این مدت تنها در نواحی منتهی به استان گیلان رگبار موقتی احتمال می‌رود.

 

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه

مجید کوهی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه) شرایط جوی نسبتاً پایدار پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: هر چند به دلیل وزش باد شرقی و نفوذ هوای مرطوب خزری (در مناطق شمالی و مرکزی گاهی با سرعت تند) دمای هوا بطور نسبی کاهش یافته و آسمان استان نیمه ابری تا ابری انتظار می‌رود.

به گفته او، برای این دو روز از شرایط فصلی و محلی در ساعات بعد از ظهر و عصر در برخی از مناطق افزایش ابر و رگبار پراکنده احتمال می‌رود.

کوهی افزود: از روز جمعه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان ضمن افزایش ابر، وزش باد و کاهش دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق (در مناطق مستعد بارش تگرگ) پیش‌بینی می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به اینکه سامانه بارشی (به صورت متناوب و با شدت و ضعف) تا صبح یکشنبه هفته آینده در سطح استان تداوم خواهد داشت؛ لذا با تاکید بر هشدار صادره هواشناسی (سطح نارنجی - شماره ۲) رعایت موارد توصیه شده (به‌ویژه از عصر جمعه تا عصر شنبه) ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز پیش بینی می‌شود
  • آسمان چهارمحال و بختیاری نیمه ابری تا ابری
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • باران بهاری از فردا در استان قزوین
  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه
  • آسمان قم بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده