Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:37:09 GMT

سنت‌شکنی سپاهان پیش از دیدار برابر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۵۵۵

سنت‌شکنی سپاهان پیش از دیدار برابر پرسپولیس

شاگردان امیر قلعه‌نویی بر خلاف سایر سفرهای خود برای برگزاری دیدارهای خارج از خانه عمل کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان که در فصل هجدهم لیگ برتر با پروازهای اختصاصی به شهرهای مختلف برای برگزاری دیدارهای خود سفر می کند، آخرین تمرین خود را در اصفهان برگزار می کند و یک روز قبل از بازی به شهر مورد نظر پرواز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از دیدار برابر پرسپولیس اما رویه این تیم تغییر کرد و آن ها امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه پیکان شهر تمرین کردند؛ این در حالی است که پرواز امروز تیم فوتبال سپاهان ساعت ۱۵ به تهران رسید و امیر قلعه نویی هم نتوانست به کنفرانس خبری برسد.

 

یکی از دلایل برگزاری تمرین پیش از دیدار پرسپولیس این بود که معمولاً تیم فوتبال سپاهان زمانی که به شهرهای دیگر می رسید، مدت زمان اقامت آنها بیشتر از ۲۴ ساعت طول نمی کشید ولی اگر آنها می خواستند مقابل پرسپولیس هم همین کار را ادامه دهند، بازیکنان تیم ساعات زیادی را بدون تمرین سپری می کردند. نکته دیگر اینکه بازی دو تیم بر خلاف روزهای نیم فصل اول، دیرتر و از ساعت ٢٠:١۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

 

تمرین طلایی پوشان با گرم کردن آغاز شد و سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به پاسکاری پرداختند.

 

در ادامه و در شرایطی که پیام نیازمند و کیخسروی دو گلر طلایی پوشان به همراه تاوارز جداگانه تمرین می‌کردند‌، بازیکنان سپاهان به دو گروه تقسیم شدند و فضایی به اندازه یک سوم نیمه زمین فوتبال، به رد و بدل کردن پاس در فضایی فشرده پرداختند.

 

تمرین امروز طلایی پوشان در شرایطی برگزار شد که امیر قلعه‌نویی طی مدت تمرین با دوربین تلویزیون در حال مصاحبه بود و فقط در نیمی از تمرین شاگردانش فرصت حضور و نظارت بر عملکرد آنها را پیدا کرد.

 

سپاهان در حال حاضر ۵۰ امتیازی است و در شرایطی به مصاف پرسپولیس ۵۵ امتیازی می‌رود که در صورت به دست آوردن سه امتیاز، می‌تواند امیدها و انگیزه های زیادی در سه بازی باقی مانده، برای کسب ششمین عنوان قهرمانی لیگ برتر داشته باشد و همین موضوع است که این دیدار را به یکی از حساس ترین و شاید حساس ترین نبرد لیگ هجدهم تبدیل می کند.

فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات هوادار منتسب به سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس آمده است: درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود.

بیشتر بخوانید؛ تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

در این دیدار از سوی هوادار منتسب به سپاهان، صحبت‌های عجیبی خطاب به هواداران پرسپولیس صورت گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229411 برچسب‌ها سپاهان اصفهان

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان