Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:15:56 GMT

بانوی وزنه بردار ایران در جایگاه ششم آسیا ایستاد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۶۸۶

بانوی وزنه بردار ایران در جایگاه ششم آسیا ایستاد

تهران - ایرنا - «سیده الهام حسینی» ملی پوش وزنه برداری ایران در رقابت های قهرمانی آسیا با ثبت مجموع 176 کیلوگرم در رده ششم دسته 71 کیلوگرم ایستاد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از فدراسیون وزنه برداری؛ ششمین روز از بیست و نهمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی زنان بزرگسال آسیا در گروه A و دسته 71 کیلوگرم پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الهام حسینی ملی پوش وزنه برداری ایران در این دسته در پایان حرکت یک ضرب، 78 کیلوگرم، حرکت دوضرب 98 کیلوگرم و در مجموع 176 کیلوگرم را بالای سر برد و در جایگاه ششم آسیا ایستاد.
حسینی در حرکت یک ضرب وزنه های 73 و 78 کیلوگرم را مهار کرد ولی در حرکت سوم موفق به مهار وزنه 82 کیلویی نشد تا در یک ضرب هفتم شود. وی در حرکت دوضرب ابتدا وزنه 93 کیلوگرمی را نتوانست بالای سر ببرد ولی برای نوبت بعدی موفق شد وزنه 93 کیلوگرم را با موفقیت مهارکرد. او در حرکت سوم هم وزنه 98 کیلویی را به خوبی بالای سر برد تا با مجموع 176 کیلوگرم در رده ششم آسیا جای بگیرد.
«ریم» وزنه بردار کره شمالی درحرکت یک ضرب 111 کیلوگرم، در حرکت دوضرب 130 کیلوگرم و در مجموع 241 کیلوگرم را بالای سر برد و سه مدال طلا گرفت و وزنه بردارانی از ویتنام و ژاپن هم با مجموع 215 و 216 کیلوگرم به ترتیب دوم و سوم شدند.
در ادامه این رقابت ها «مرضیه قنبری» نماینده دسته ٧٦ کیلوگرم ایران فردا (جمعه) ساعت ٢٠/١٤ دقیقه به مصاف حریفان می رود.
پیش از این «پوپک بسامی» و «مریم زارع» در پایان دسته ٥٥ و ٥٩ کیلوگرم قهرمانی آسیا به ترتیب در رده دوازدهم و هشتم قرار گرفتند. همچنین «ابریشم ارجمند خواه» و «الناز باجلانی» در دسته ٦٤ کیلوگرم به ترتیب پانزدهم و شانزدهم شدند.
مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا از سوم تا دهم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور چین در حال برگزاری است و این نخستین حضور تیم ملی وزنه برداری زنان ایران در آسیا است.
ورزشی**9029** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزنه برداري آسيا الهام حسيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در سومین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ میکس نمایندگان کشورمان در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی تیم دوم ایران با ترکیب شرمینه چهل امیرانی و امیر محمد نکونام با ۶۲۹ امتیاز در رده نهم ایستاد و دیگر تیم میکس ایران با ترکیب فاطمه امینی و پوریا نوروزیان امتیاز ۶۲۲/۱ را ثبت کرد.
دو تیم میکس از چین در جایگاه اول و دوم ایستادند و تیم ایتالیا سوم شد.

برنامه روز چهارم این مسابقات به شرح زیر است:

یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت:

مقدماتی تپانچه ۲۵ متر زنان (دقت) ساعت ۸:۳۰ (هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی)

مقدماتی تفنگ ۱۰ متر مردان ساعت ۸:۳۰ (پوریا نوروزیان- امیر محمد نکونام)

مقدماتی تفنگ ۱۰ متر زنان ساعت ۱۲:۴۵ (فاطمه امینی، شرمینه چهل‌امیرانی و نجمه خدمتی)

کد خبر 6096610

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد