Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:04:38 GMT

یاسوج| تجهیزات شرکت نفت گچساران فرسوده شده است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۷۴۹

یاسوج| تجهیزات شرکت نفت گچساران فرسوده شده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیزات شرکت نفت گچساران متعلق به ۵۰ سال قبل بوده و فرسوده شده و هر لحظه ممکن است حادثه ناگواری رخ داده و جان سرمایه‌هایی که در خدمت شرکت نفت هستند را بگیرد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، هادی قوامی عصر امروز در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دولت توزیعی ریشه همه مشکلاتی است که هم‌اکنون با آن‌ها مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه حل مشکلات کشور را خروج از دولت توزیعی و ورود به دولت تولیدی دانست و افزود: 80 میلیون نفر از مردم مستقیما از طریق‌ یارانه‌ها از دولت حقوق  دریافت می‌کنند و اگر این یارانه‌ها به پروژه‌های نیمه‌تمام تزریق می‌شد امروز از تعدد این پروژه‌ها صحبت نمی‌کردیم.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت توزیعی صدای نهادهای مدنی به درستی شنیده نمی‌شود، گفت: دولت تولیدی دولتی است که حکومت وابسته به مردم می‌شود و کارمندان هر استان دستمزد را از مالیاتی می‌گیرند که در همان استان تامین می‌شود.

قوامی با اشاره به اینکه دولت‌های ما وابسته به مردم نیستند و ما خدای فرصت‌سوزی در دنیا شده‌ایم، عنوان کرد: در دولت توزیعی، چالش‌ها و مشکلات تکرار می‌شود و در دور تسلسل حرکت می‌کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: 34 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های بخش خصوصی تهاتر شدحساب اکثر شرکت‌های تولیدی کهگیلویه و بویراحمد مسدود شده استمیانگین عمر ماشین آلات راهداری زمستانی کهگیلویه و بویراحمد بیش از 30 سال است

وی با بیان اینکه در کشور ما هم راستایی بین منافع فردی و جمعی و ملاحظات کوتاه مدت و بلندمدت وجود ندارد، با انتقاد از توزیع ارز 4200 تومانی در سال گذشته، گفت: این تصمیمات دستوری و بدون ملاحظات فنی، خسارات زیادی به کشور وارد می‌کند و سال گذشته شاهد بودیم که ارز 4200 تومانی چه رانت‌هایی ایجاد کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توجه به شعار سال، عنوان کرد: در راستای رونق تولید، تسهیلات و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی نه تنها از بانک‌ها که از نظام بورس هم باید تامین شود.

قوامی کارآفرینان را موتور محرکه حوزه تولید کشور دانست و بیان کرد: باید شرایط اجتماعی را برای کارآفرینان فراهم کنیم تا بتوانیم لوکوموتیو اقتصاد کشور را به حرکت درآوریم.

وی با اشاره به فرسوده شدن تجهیزات شرکت نفت گچساران، گفت: این تجهیزات متعلق به 50 سال قبل بوده و فرسوده شده و هر لحظه ممکن است حادثه ناگواری رخ داده و جان سرمایه‌هایی که در خدمت شرکت نفت هستند را بگیرد.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند

آفتاب‌‌نیوز :

ناصر امانی در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارش بازدید از محله جوادیه با بیان این که ۴۴درصد از بافت این محله فرسوده است، اظهار داشت: علی‌رغم تسهیلاتی که شورا و شهرداری برای نوسازی بافت فرسوده در نظر گرفته‌اند، به دلیل ریزدانگی، نزدیک به ۱۰۰فقره پروانه نوسازی بافت فرسوده در این محله صادر شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان این که شهرداری در روز‌های اخیر به‌خوبی در جمع آوری معتادان عمل کرده است، گفت: مساله‌ای که وجود دارد بازگشت معتادان است؛ کما این که در گذشته نیز بار‌ها به محل بازگشته‌اند.

امانی با بیان اینکه سقف یکی از مدارس محله جوادیه در حال ریزش است، تصریح کرد: تجمع ده‌ها نفر از اتباع در یک واحد مسکونی، نارضایتی مدیران مدارس و درخواست برای راه اندازی مدرسه مجزا برای اتباع در این بازدید مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین درخواست‌های مردم محله جوادیه شامل ساماندهی اتباع بیگانه، جلوگیری از ورود آن‌ها به محلات قدیمی و تعیین تکلیف ریل‌های راه‌آهن است که هیچ‌یک به مسئولیت شهرداری بازنمی‌گردد و وزارت کشور و اداره اتباع باید به این موضوعات رسیدگی کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست