Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسین فرکی سرمربی تیم پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی در کنفرانس خبری، گفت: ما امروز سه امتیاز دیگری را ذخیره کردیم، ما در نیم فصل اول از بازی خانگی پیروز نشده بودیم و این اولین بار بود که اتفاق می‌افتد، ضمن اینکه ما دو بازی پی در پی را که سابقه نداشت در نیم‌فصل دوم برنده شویم، امروز به آن دست پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته بعدی این است که دیدارهای پارس جنوبی و پیکان معمولاً همیشه پارس جم برنده می‌شد اما امروز ما پیروز شدیم ما بعد از بازی با تراکتور خسته شده بودیم و خستگی راه در بدن ما و بازیکنان بود. بعضی از بازیکنان ریکاوری خوبی نداشتند که ما آنها را تعویض کردیم در نهایت من باید به تیم‌ام تبریک بگویم.

وی افزود: ما دو گل را دریافت کردیم ولی توانستیم به بازی برگردیم. در نهایت در پایان بازی توانستیم پیروز میدان شویم. تیم پارس جم یکی از تیم‌های خوب لیگ ما است، این تیم را بالا آوردند، فوتبال خوب و روانی را ارائه می‌کند، آنها خیلی سعی کردند که از شکست فرار کنند، در طول بازی هم موفق شدند. در ادامه بازی بچه‌های ما شرایط بهتری پیدا کردند و ما توانستیم در یک ضدحمله به گل برسیم و بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

سرمربی پیکان در ادامه عنوان کرد: ما برای این بازی تمام طول هفته را تمرین و تلاش کرده بودیم، همان‌طور که پارس جم با یک صحنه پنالتی به گل رسیده بود ما هم با یک ضربه پنالتی توانستیم نتیجه را 3 بر 2 به سود خودمان به پایان برسانیم. ما امیدوار هستیم بتوانیم در جدول نیمه بالای آن باشیم. جایگاه ششم یا هفتم جدول برای ما دور از دسترس نیست، به هر حال در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ما یادمان نمی‌رود که بچه‌های ما در بازی گذشته چقدر جنگنده ظاهر شدند، بچه‌های ما جنگیدند و توانستند در این دو بازی پیروز شوند، این 6 امتیاز خیلی می‌تواند به ما در جدول کمک کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حسین فرکی پیکان تهران پارس جم جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!

مدافع پرسپولیس گفت که پزشک تیم سپاهان دوندگی بیشتری نسبت به بازیکنان این تیم داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گئورگی گولسیانی پس از تساوی صفر - صفر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان اظهار داشت: انتظار بیشتری از سپاهان داشتم. این تیم برای کسب رتبه‌های اول و دوم شانس دارد، اما فقط یک تیم می‌خواست پیروز شود و تیم دیگر فقط عقب‌نشینی کرده بود. بازیکنان سپاهان روی زمین بودند و پزشک این تیم بیشتر از بازیکنان در زمین می‌دوید!

وی با انتقاد از سبک بازی طلایی‌پوشان تصریح کرد: سپاهان تیم سابق من است و زمانی که در این تیم بودم، همیشه می‌خواستیم پیروز یا قهرمان شویم. سپاهان این بار نمی‌خواست حمله کند. شانس خوبی برای صدرنشینی داشتیم و از اینکه دو امتیاز بازی را از دست دادیم، ناراحت شدم. با این حال شکست سپاهان دشوار است. حس نکردم که سپاهان می‌خواهد پیروز شود.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

مدافع پرسپولیس در مورد قضاوت بیژن حیدری گفت: فقط می‌توانم بگویم که داور بارها خطا اعلام کرد و سبب توقف بازی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید