Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:24:16 GMT

لباس فصل بعد چلسی مشخص شد؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۸۰۹۰

به نظر می رسد کمپانی نایک طرح متفاوتی را برای لباس اصلی فصل بعد چلسی در نظر گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به فصل تابستان، به تدریج لباس تیم های بزرگ اروپایی برای فصل بعد مشخص خواهد شد و شواهد حاکی از آن است که چلسی این بار با طرحی منحصر به فرد قرار است پای به بازار بگذارد.

 

دیلی میل مدعی شد این طرح الهام گرفته از استادیوم استمفوردبریج است و پشت یقه این تیم نیز از رنگ قرمز استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این طرح شباهت زیادی به لباس اول آبی های لندن در فصل 92-1991 نیز دارد و بی شباهت به لباس فصول اخیر ناپولی نیز نیست.

 

با توجه به محرومیت چلسی از خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات، باید دید سرنوشت این تیم لندنی با این طرح متفاوت در فصل بعدی چه خواهد بود و با توجه به احتمال زیاد جدایی ادن هازارد، شاید روزهای خوشی در انتظار چلسی نباشد.

 

 

 

 

چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس نظامی روحانیون در جنگ با که؟!

  عصر ایران/ یادداشت وارده*- تصاویر منتشره از تجمع طلاب و روحانیون در قم در حمایت از برخوردهای انتظامی در مقولۀ حجاب از این منظر مورد توجه قرار گرفته که روحانیون حاضر لباس نظامی پوشیده‌اند. به این بهانه چند نکته را می‌توان طرح کرد:

1. سابقه داشته که افرادی کفن بپوشند یا روحانیون بلند‌مرتبه در جبهه لباس نظامی بر تن کنند و مشهورترین تصاویر مورد اخیر مربوط به دهه 60 و حضور آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان نماینده امام در شورای عالی دفاع و بعد رییس این شورا به اقتضای ریاست جمهوری و مرحوم هاشمی رفسنجانی به عنوان جانشین فرمانده کل قوا در جبهه‌هاست اما این شکل سابقه ندارد. خاصه این‌که به جای عبا لباس نظامی پوشیده‌اند. همچنین می‌دانیم پوشیدن لباس نظامی نیاز به اجازه و هماهنگی دارد.

  
  2. لباس نظامی یعنی آمادۀ جنگ‌ایم. اما جنگ با که؟ با زنان و و دختران این سرزمین که به هر دلیل پوشش و سبک زندگی دیگری دارند و الزاما  انگیزه سیاسی هم ندارند؟ آن هم در حالی که شخص سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی به صراحت گفته است این طرح جنبه امنیتی و نظامی ندارد و بیشتر فرهنگی است و حتی مایل نیست صرفا انتظامی معرفی شود؟ از یان منظر تقض غرض نیست؟

   3. اگر طرح، طرح نور است و برگرفته از آیه سورۀ نور که باید از نماد نور استفاده شود و اگر نور نیست و زور است دیگر چرا از قرآن و نور مایه می گذارند؟

  4. اگر منظور روحانیون محترم این است که از نیروهای پلیس حمایت می کنند چرا لباس کامل آنها را نپوشیده اند؟ آیا تصور نمی کنند تلفیق لباس نظامی با عمامه در تاریخ شیعه سابقه نداشته باشد؟ حتی شهید محراب آیت‌الله اشرافی اصفهانی با آن سن و سال وقتی لباس سپاه پوشید کامل پوشید با کلاه نه عمامه.

  5. هر صنفی باید با زبان خود آن و در مواردی با لباس خاص خود آن شناخته شود. این که طلاب که غالبا به خدمت سربازی نرفته اند یا نمی روند لباس نظامی بپوشند آن هم نه برای مقابله با اسراییل که در حمایت از برخورد با زنان و دخترانی که پوشش مطلوب آنان را رعایت نمی کنند چه تصویری از آنان در ذهن شماری از مردم خاصه زنان و دختران مورد نظر در این «جنگ»! ترسیم می کند؟!

  6. این نکته البته قابل درک است که بعد از آن که جمعیت قابل توجهی در حمایت از طرح نور در تهران گرد نیامد چون بسیاری از خانم‌های چادری مثل سابق مایل نیستند در حمات از برخوردهای پلیسی تجمع کنند جای دیگر این تجمع را شکل دادند و نه با محوریت خانم ها یا روحانیون لباس نظامی پوشیده که طبعا وجه صنفی و طبقه ای‌ دارد و قاعدتا در موضوع مرتبط با زنان اگر خانم‌ها حمایت کنند موثر تر است تا مردان آن هم با تلفیق لباس نظامی و روحانیت.
--------------------------------------------------
* یادداشت حاضر به عنوان نقد دریافت شد اما چون با عکس مرتبط است ذیل عنوان عکس با مکث قرار دادیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها