Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش بینی سرنوشت فصل جاری منچستریونایتد، به هیچ عنوان کار دشواری نبود چرا که بار کج اصولا هیچ گاه به مقصد نرسیده و فصل 2018/19 منچستریونایتد نیز نمی توانست استثنایی در این بین باشد.

طرفداری - خیلی ابتدایی بود اگر پس از چند پیروزی پیاپی سولسشر در لیگ برتر، جام حذفی و پیروزی در بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن تصور می کردید که مشکل منچستریونایتد ژوزه مورینیو بوده و حالا با رفتن او همه چیز حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته اگر چنین تصوری هم داشتید، خیلی از خودتان ناامید نشوید چرا که گری نویل، کاپیتان سابق باشگاه هم در این خصوص مثل شما عمل کرده است. وقتی پس از پیروزی زشت و تحقیرآمیز برابر پاری سن ژرمن، نویل به عنوان کارشناس اسکای اسپورتس در پارک دو پرنس روبروی سولسشر ایستاد و سوالاتش را از او با جملات: "به من بگو مجسمه ات کجا ساخته شود و قراردادت چند ساله باشد؟" آغاز کرد، به خوبی می شد پایان این قصه را حدس زد که شوکِ تغییر سرمربی و خود شیرینی امثال پل پوگبا برای سرمربی جدید هم به پایان می رسد و دوباره شرایط به روال عادی اش باز خواهد گشت.

داستان منچستریونایتدِ دوران پسافرگوسن، داستانی است که تقریبا هر روز در رسانه های بریتانیا به آن پرداخته شده و در اکثر مواقع هم حاوی محتوای یکسانی بوده است. از شاهکار تیم مدیریتی در قرارداد شش ساله با مویس و اخراج او در کمتر از یک فصل (سهم سر الکس فرگوسن هم محفوظ است) تا برخورد زشت و تحقیرآمیز با لوئیس فن خال، یکی از بزرگ ترین مربیان تاریخ که کمترین حقش اخراج محترمانه از باشگاه بود. ژوزه مورینیو هم از این شاهکارها بی نصیب نماند. پس از دو فصل رو به رشد و بهترین نتایج دوران پسافرگوسن، در حالی که او توانسته بود با همین بازیکنانی که این روزها هواداران یونایتد به درستی آن ها را بی مصرف می خوانند، در حضور گواردیولا، کلوپ، کونته، ونگر و پوچتینو تیم را نایب قهرمان لیگ برتر کند و به فینال جام حذفی نیز برساند، ناگهان با اخلال مستقیم تیم مدیریتی در کارش روبرو شد.

داستان تونل استادیوم در تور پیش فصلِ آمریکا حکایتی واضح از آن چیزی است که بر سر ژوزه مورینیو آمده است. روزی که مورینیو بر سر اد وودوارد فریاد زد که به چه علت سیاست های نقل و انتقالاتی اش اجرا نمی شود، همان روزی بود که نسخه منچستریونایتد در این فصل هم پیچیده شد. اینکه چرا تیم مدیریتی به طور مستقیم در کار سرمربی اخلال کرد، البته هنوز هم چندان مشخص نیست. اختلافات سلیقه یا سبک کاری مورینیو که علاقه دارد همواره نفر اول مجموعه باشد دلایلی است که عمدتا برشمرده می شود اما خوب چندان هم اهمیت ندارد. اصل کار مهم است و اصل کار هم اخلال مستقیم مدیریت در سیاست های فنی و نقل و انتقالاتی سرمربی بود که می توانست در فصل سوم مسیر رو به پیشرفت تیم را ادامه دهد.

شاهکار تیم مدیریتی در دوران پسافرگوسن هم با دائمی کردن قرارداد سولسشر در این فصل تکمیل شد. تصمیمی که بار دیگر عمق تهیِ تیم مدیریتی باشگاه را آشکار کرد. تصمیمی کاملا غیر ضروری و بی دلیل که هنوز هم مشخص نیست دقیقا چرا و به چه علت اتخاذ شده و چه اتفاقی رخ می داد (یا رخ نمی داد) اگر در پایان فصل اتخاذ می شد. شاهکارها یکی پس از دیگری در دوران پسافرگوسن از راه رسیده اند و مشخص نیست چه زمانی تیم مدیریتی باشگاه به جای اخراج پیاپی مربیان، حاضر به قبول این حجم از بی مسئولیتی خواهد شد.

اما حالا چاره چیست؟ باشگاه همچنان باید به دنبال انقلاب باشد. برای اصلاح آن چیزی که در باشگاه جریان دارد هیچ چاره ای جز انقلاب و فردی انقلابی نیست. اما آیا اصلا این مساله در ذهن تیم مدیریتی جایگاهی دارد؟ آیا اصلا پشت انتخاب هایشان برنامه ریزی بلند مدتی جریان دارد؟ آیا آن ها اصلا فرصتی برای انقلاب به یک سرمربی مشخص خواهند داد؟ چه تصمینی وجود دارد که اد وودوارد باز قرارداد شش ساله ببندد و  هشت ماه بعد زیر میز بازی نزند؟ این ها سوالاتی است که تماما در دوران پسافرگوسن پاسخش مشخص بوده و دست کم فعلا هم امیدی به تغییرش نیست. هواداران منچستریونایتد مجبور هستند این سه بازی را هم با تماشای پوگبا، لینگارد، جونز، اسمالینگ و ... (تماشای تک تک این بازیکنان در اولدترافورد توهین به تاریخ باشگاه است) سر کنند و امیدوار باشند که لیورپول این فصل هم قهرمان نشود تا ببینند تیم مدیریتی در انتهای فصل چه هنرنماییِ جدیدی تدارک دیده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در پی عملیات طوفان الاقصی و پس از آن حمله نیروهای حزب الله و حماس و مقاومت عراق و ... به سمت شهرک های صهیونیستی، ساکنان این مناطق دیگر میلی به ماندن در سرزمین های اشغالی ندارند.

دیگر خبرها

  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • ببینید | رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • بازگشت به دنیای صدا
  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)
  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم