Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@13:51:10 GMT

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۸۴۹۰

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر در کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های هفته کار و گارگر از برگزاری مراسم بزرگداشت این قشر در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به مناسبت هفته کار و کارگر، گفت: کارگران از مهمترین اقشار جامعه بود و این هفته فرصت مغتنمی برای کرامت این قشر زحمتکش و عرصه کار و تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار سال و نقش کارگران در تحقق آن افزود: کارگران یکی از اصلی ترین بخش‌های چرخه تولید کشور هستند و نقش اصلی را در تحقق شعار سال که همان رونق تولید است، بر عهده دارند.

رئیس کمیته برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته کار و کارگر استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان گفت: این هفته از چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه آغاز شده و در اولین روز از هفته مذکور بنده به عنوان نماینده جامعه کار و کارگری استان در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور یافته‌ام تا در کنار نمایندگان جامعه کار و تلاش کشور تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از دیدار جامعه کارگری با مقام معظم رهبری همراه با مقام عالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان دیگر برنامه اولین روز از هفته کارگر خبر داد.

عزیزی با بیان اینکه برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان رسماً از امروز آغاز خواهد شد افزود: دیدار جامعه کار و تلاش با نماینده ولی فقیه استان دیدار با خانواده‌های شهدای کارگر و غبار روبی مزار شهدا با حضور جامعه کارگری از جمله برنامه‌های ما در این هفته است.

وی از برگزاری میزگردهای مختلف عضو نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی طی این هفته خبر داد و گفت: سخنرانی بنده به عنوان نماینده جامعه کارگری پیش از خطبه نماز جمعه این هفته با حضور گسترده جامعه کارگری در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های ما در این هفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر به عنوان دیگر برنامه‌های این هفته خبر داد و گفت: زمان برگزاری این مراسم متعاقباً اعلام خواهد شد.

بازدید از واحدهای تولیدی و ویزیت رایگان کارگران و خانواده‌های آنها

این مسئول، بازدید مسئولین ارشد استانی از واحدهای تولیدی و صنعتی ویزیت رایگان کارگران و خانواده‌های آنها و عیادت از بیماران کارگر در استان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پیاده روی خانوادگی کارگران، برگزاری مراسم ورزش صبحگاهی در برخی از واحدهای کارگری و برگزاری مسابقات ورزشی به عنوان دیگر برنامه‌های این هفته یاد کرد.

عناوین هفته کار و کارگر

وی اشاره‌ای نیز به عناوین هفته کار و کارگر داشت و تصریح کرد: چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه که مصادف با اولین روز از این هفته بوده با عنوان «کارگران، تلاش برای رونق تولید» نامگذاری شده است.
رئیس کمیته برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته کار و کارگر استان کرمانشاه، پنج شنبه ۵ اردیبهشت ماه را دومین روز از هفته کارگر دانست و گفت: این روز با عنوان «کارگران، میثاق با آرمان‌های امام و رهبری در گام دوم انقلاب» مزین شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه عنوان سومین روز از هفته کارگر مصادف با جمعه ششم اردیبهشت ماه را «کارگران، جوانان، معنویت، نشاط و ورزش» اعلام کرد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل

بهروز رحیم‌زاده با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر و اجرای برنامه‌های متعدد در این هفته گفت: ۵۵ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در سطح استان اردبیل اجرایی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» اشاره کرد و افزود: در این هفته برنامه‌های متنوع برای برگزاری برنامه‌ ریزی شده است که از جمله می‌توان به سخنرانی در خطبه‌ی پیش از نماز جمعه، حضور مدیران و مسؤولان اداره تعاون و رفاه در مزار شهدا و غبارروبی اشاره کرد.

او بیان کرد: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی، ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

رحیم‌زاده با بیان اینکه در سطح شهرستان‌ها و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز چندین برنامه اجرایی خواهد شد، گفت: برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کارگری در محل کارخانه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های هفته کارگر در اردبیل است.

او به نامگذاری روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف افزود: به این ترتیب که ۵ اردیبهشت «تجدید میثاق با امام (ره)، رهبری و شهدا» ،۶ اردیبهشت «کارگر، فرهنگ کار و مهارت‌آموزی»، ۷ اردیبهشت «کارگر، تأمین اجتماعی و تکریم بازنشستگان»، ۸ اردیبهشت «کارگر، منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت»، ۹ اردیبهشت «کارگر، ایمنی سلامت و بهداشت کار»، ۱۰ اردیبهشت «کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم» و ۱۱ اردیبهشت «کارگر، ایمان، امید و همدلی» نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند