Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضمن تشریح چگونگی حضور خود در سازمان هواشناسی و بعد هم تلویزیون، به اتفاقات بهار امسال و عملکرد سازمان هواشناسی اشاره کرد. اصغری در خصوص ممنوع‌التصویر شدنش گفت: من برای آمدن به این برنامه از پخش سیما اجازه گرفتم؛ چند وقت پیش به علت این که بدون اجازه در یک برنامه تلویزیونی شبکه سه (حالا خورشید) حضور پیدا کردم، مدتی ممنوع‌التصویر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او در پایان گفت: آرزو دارم یک شبکه اختصاصی برای هواشناسی داشته باشم و پیش‌بینی می‌کنم که شبکه پربیننده‌ای هم بشود.

او در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به سوال کپی برداری از اجراهای شبکه‌های خارجی گفت: ایرادی در این کار نمی‌بینم. من اعتقاد دارم در رسانه رقابت زیاد است. شبکه‌های مختلف تلویزیونی مثل CNN، BBC و شبکه‌های مختلفی وجود دارند. ما باید کاری کنیم که مخاطب شبکه را عوض نکند. این رقابت سنگین است. من تریجحا شبکه CNN را انتخاب کردم چرا که گراف‌های بهتری هم دارد و امیدوارم به جایی برسیم که بتوانیم از چنین تصاویری استفاده کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هواشناسی سازمان هواشناسی رسانه رقابت محمد اصغری ممنوع التصویری کارشناس هواشناسی حالا خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک

ایسنا/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از فردا (سه‌شنبه) تا اوایل هفته آینده بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد.

فهیمه راستی امروز ۱۷ اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: از فردا (سه‌شنبه) تا اوایل هفته آینده بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد.

وی افزود: بیشترین سرعت وزش باد در نیمه غربی و جنوب شرق استان کرمان پیش بینی می‌شود لذا خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ضمن افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در برخی از مناطق شمال و غرب استان دور از انتظار نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در دهه کرامت
  • برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت»
  • تلویزیون بی‌خیال گربه‌های عیاری شد؟ بازگشت «۸۷ متر»
  • ۷۰ درصد مردم تلویزیون می‌بینند | نظرسنجی جدید تماشای برنامه‌ها اعلام شد
  • پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع