Web Analytics Made Easy - Statcounter

از هفته سی و چهارم رقابت‌های لالیگای اسپانیا، دو تیم ختافه و رئال مادرید به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش مشرق، از هفته سی و چهارم رقابت های لالیگای اسپانیا، دو تیم ختافه و رئال مادرید از ساعت ۲۴ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این مسابقه با توجه به شرایط دو تیم در جدول بیشتر برای ختافه مهم بود تا رئال مادرید، زیرا سویا با بردی که به دست آورده بود، جای ختافه را در رتبه چهارم گرفته بود و این تیم برای بازگشت به رتبه چهارم به پیروزی یا تساوی مقابل شاگردان زیدان احتیاج داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ختافه با تساوی مقابل رئال، ۵۵ امتیازی شد و به دلیل پیروزی در بازی رو در رو مقابل سویا، با امتیاز مساوی به رتبه چهارم بازگشت و همچنان شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد.

رئال مادرید نیز با ۶۵ امتیاز، یک پله بالاتر از ختافه در جدول قرار دارد و سوم است و بعید است فصل را در رتبه‌ای غیر از جایگاه فعلی تمام کند.

  منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل اخبار ورزشی ختافه دنیای ورزش رئال مادرید زین الدین زیدان فوتبال فوتبال جهان لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با یک پیروزی خفیف خارج از خانه حاشیه امنیت خود در چهارم جدول رده‌بندی لالیگا را افزایش دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب دوم از هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم فوتبال اتلتیکومادرید میزبانش مایورکا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

تک گل دقیقه 5 رودریگو ریکلمه مسبب رقم خوردن بیست‌و‌یکمین پیروزی فصل روخی بلانکو شد تا این تیم 67 امتیازی شود و حاشیه امنیتش در رده چهارم جدول لالیگا را به شش امتیاز افزایش دهد. این در حالی است که تنها چهار هفته دیگر به پایان فصل جاری لالیگا باقی مانده است. به این ترتیب مردان دیه‌گو سیمئونه از شانس خوبی برای کسب آخرین سهمیه اسپانیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برخوردار هستند. پیش از این تیم‌‌های رئال مادرید، بارسلونا و جیرونا موفق به کسب سه سهمیه دیگر لالیگا در فصل آتی لیگ قهرمانان شده بودند.

بارسلونا باخت و رئال مادرید را قهرمان کرد

 

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌چهارم لالیگا، امروز پنج مسابقه دیگر برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

اوساسونا - بتیس
سلتاویگو - ویارئال
والنسیا - آلاوس
رایووایکانو - آلمریا
سویا - گرانادا

در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید قهرمان زودهنگام مسابقات با 87 امتیاز صدرنشین است و جیرونا با 74 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بعد از این دو تیم، بارسلونای 73 امتیازی سوم است و اتلتیکومادرید با 67 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد