Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@02:31:49 GMT

تابلوی راهنما، تیبا را نصف کرد!

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۹۴۳۲

تابلوی راهنما، تیبا را نصف کرد!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف مرگبار در بزرگراه همدانی تهران خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره گفت: ساعت ٢٢ و ۴٩ دقیقه شب گذشته، یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همدانی، خروجی بزرگراه لشگری به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن دو ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان کمتر از چهار دقیقه در محل حاضر شدند گفت: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری تیبا که چهار نفر سرنشین مرد حدوداً ٣٠ساله داشت، هنگام حرکت به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد شدید با پایه تابلوهای راهنمایی متلاشی شده بود. این خودرو پس از تصادف به دو نیم تقسیم، و طی این حادثه یک نفر از سرنشینان به بیرون پرتاب شده بود و سه سرنشین دیگر نیز در وضعیت بسیار خطرناکی داخل خودرو محبوس بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله ایمن سازی های لازم را انجام دادند و همزمان با هدف رهاسازی سرنشینان قطعات خودرو را برش دادند که در نهایت این افراد از خودرو خارج شدند.

ملکی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل حادثه گفت: این چهار نفر به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که پس از انجام معاینات لازم مشخص شد که دو نفر از این افراد در لحظات اولیه حادثه جان خود را از دست داده‌اند. دو نفر دیگر نیز که وضعیت بسیار وخیمی داشتند برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی افزود: با توجه به اینکه اطلاعات دقیقی از تعداد سرنشینان این خودرو در دسترس نیست آتش نشانان در حال جست و جوی محل حادثه برای یافتن دیگر حادثه دیدگان احتمالی هستند.

به گفته وی در پی وقوع این تصادف ترافیک سنگینی در محور محل تصادف ایجاد شده بود که با حضور عوامل پلیس راهور ترافیک به حالت عادی بازگشت و محل تا دقایق آینده برای بررسی علت حادثه به کارشناسان تحویل داده خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آتش نشانی تصادف خودرو تیبا سانحه رانندگی کشته و زخمی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اورژانس قم اعلام کرد: هشت مصدوم این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان مجتمع خیرین سلامت منتقل شدند. 

جانشین پلیس راه استان، علت حادثه را انحراف به چپ راننده پراید اعلام کرد. 

 سرهنگ سید صادق رسولی با اشاره به تعطیلی امروز و فردا و بالا بودن حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

دیگر خبرها

  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • تصادف زنجیره‌ای و حریق ۳ خودرو ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند