Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:34:06 GMT

زیدان: عصبانی هستیم چون حق ما برد بود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۹۵۵۰

زیدان: عصبانی هستیم چون حق ما برد بود

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل ختافه که بار دیگر با نمایش ناامیدکننده رئال همراه بود با عصبانیت از عملکرد تیمش در این بازی انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید و ختافه دیروز در هفته سی و چهارم لالیگا در استادیوم کولیسئوم، خانه ختافه به مصاف هم رفتند تا شاگردان زیدان با کسب تساوی بدون گل 65 امتیازی شده و در حالیکه 15 امتیاز از تیم صدرنشین، بارسلونا کمتر دارند همچنان در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لالیگا بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زیدان بعد از بازی به خبرنگاران گفت از اینکه شاگردانش نتوانسته‌اند قفل دروازه ختافه را باز کنند عصبانی است و به بازیکنان تعویضی تیمش که نتوانسته‌اند نقش مهمی در تغییر جریان بازی ایفا کنند هم انتقاد کرد.

 

 

زیدان که سوم شدن تیمش در این فصل لالیگا تقریباً قطعی به نظر می‌رسد به خبرنگاران گفت:" ما شانس‌های متعددی برای گلزنی داشتیم ولی گل نزدیم. ما از این نتیجه ناراحتیم چون استحقاق‌مان در این بازی خیلی بیشتر از این نتیجه بود".

 

سرمربی رئال در ادامه گفت:" بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. ما از نظر دفاعی خوب بودیم هر چند با خطر چندانی مواجه نشدیم. تنها مشکل ما این بود که نتوانستیم گل بزنیم و پیروز شویم. برای همین است که عصبانی هستیم چون حق‌ ما برنده شدن در این بازی بود".

 

زیدان درباره تعویض‌هایش در این بازی گفت:" سرمربی در تیمش تغییراتی می‌دهد تا اوضاع تیم بهبود پیدا کند. ولی تعویض‌های من نتوانستند کاری که من از آنها انتظار داشتم را انجام دهند. تنها نکته مثبت این بازی بسته ماندن دروازه‌ ما است".

 

رئال مادرید زیدان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در مصاف با آلومینیوم بازی همیشگی خود را انجام نداده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!