Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@05:11:21 GMT

برخورد تیبا با پایه تابلوی راهنمایی و فوت 2 نفر

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۰۰۷

برخورد تیبا با پایه تابلوی راهنمایی و فوت 2 نفر

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، جلال ملکی گفت: در ساعت ۲۲ و ۴۹ دقیقه شب گذشته در مسیر شرق به غرب اتوبان همدانی خروجی لشکری وقوع یک حادثه گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام حادثه را به همراه تجهیزات کامل به محل وقوع حادثه مراجعه و در مدت زمان کمتر از ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

ملکی بیان کرد: بررسی ماموران حکایت از آن داشت که یک خودروی تیبا به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف شده و با پایه های یک تابلوی جهت نما برخورد کرده است که یک نفر از سرنشینان خودرو از ماشین بیرون پرتاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شدت حادثه به گونه‌ای بود که خودروی تیبا تقریبا به دو نیم تقسیم شده و سه مرد دیگر که بین ۳۰ تا ۴۰ سال سن داشتند در بخشی از خودرو گرفتار شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: مأموران تلاش کردند تا پس از ایمن سازی محل وقوع حادثه به همراه ابزار مکانیکی موجود در شرایط ایمنی سه نفره محبوس شده را از خودرو خارج کنند که پس از ساعتی این اقدام صورت گرفته و هر نفر به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی افزود: معاینات عوامل اورژانس حکایت از آن داشت که دو نفر از مجموع چهار نفر سرنشینان این خودرو فوت کردند و دو نفر دیگر که وضعیت وخیمی داشتند به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی گفت: خودروی متلاشی شده از طریق جرثقیل جمع آوری و به محل امنی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: در چند وقت اخیر چند حادثه اینچنینی شاهد بودیم که یک بار دیگر لزوم بررسی دقیق تر ایمنی خودروها را نشان میدهد.

وی گفت: نباید این گونه باشد که خودرو با برخورد با یک مانع شعله ور شده و یا به دو نیم تقسیم شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف سانحه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه‌ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینر‌های کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو