Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در نمایشگاه امسال، شرکت سهامی بیمه ایران معرفی آخرین دستاورد‌های علمی و فنی شرکت، ترویج و توسعه فرهنگ بیمه و همچنین راهکار‌های دسترسی سریع برای خرید پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و آحاد جامعه را هدف گذاری کرده است.

این رویداد مهم اقتصادی، زمینه سازی برای ارائه طرح‌های نوین بیمه‌ای و آشنایی هرچه بیشتر بازدیدکنندگان از فعالیت‌های گسترده بیمه ایران را فراهم می‌کند؛ از اینرو بیمه ایران با تمام توان و با مشارکت زیر مجموعه‌های خود از دوم اردیبهشت ۹۸ در نمایشگاه دوازدهم FINEX۲۰۱۹ حاضر شده و در سالن A۳۱ (غرفه‌های ۱ و ۱۷) پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی فعال در حوزه بورس، بانک و بیمه از ۲ تا ۵ اردیبهشت ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا می‌شود.

بیمه ایران و مجموعه‌های تابعه آن از جمله بیمه ایران معین، شرکت کسب و کار سبا و مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران (ارائه دهنده خدمات آموزشی و پژوهشی) در نمایشگاه دوازدهم، زمینه ارائه خدمات ویژه برای علاقه‌مندان و متخصصان بیمه را فراهم کرده است و مقدم متخصصان، صاحب‌نظران، علاقه‌مندان و مردم عزیز را گرامی می‌دارد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی