Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@04:12:37 GMT

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا پاسداری از انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۰۷۲

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا پاسداری از انقلاب اسلامی است

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی شامگاه پنجشنبه در دیدار با پدر پاسدار شهید حبیب‌الله زرفشان که جمعی از مردم محله گل‌کاران شهر ابرکوه نیز حضور داشتند، افزود: موضوع شهادت و ایثارگری فراموش‌ شدنی نیست .
وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای گرانقدر اظهار داشت: شهدای عزیز الگوهای برجسته دفاع از حریم دین ، قرآن ، کشور و نظام هستند و به‌یقین خون پاک و مطهرشان به ‌عنوان خشت زیرین ،بنای استقلال ، افتخار و اقتدار ملت ایران و سرانجام جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه افزود: فرهنگ شهادت در مکتب اسلام برخاسته از مدافعان دین خدا در صدر اسلام به ‌ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران آن حضرت است.
حسینی ادامه داد: حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف و آرمانهای بلند شهداست و امروز قشرهای مختلف مردم باید برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.
امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: علاوه بر مسئولان ، احاد مردم هم باید از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار و سرکشی کنند و پاسداری از خون شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهیدان یک نماد مقاومت است .
در این دیدار پدر شهید با قدردانی از امام‌جمعه ابرکوه گفت: اولین لحظه‌ای که خبر شهادت فرزندم را شنیدم از خدا خواستم هدیه‌ام را قبول فرماید و ما را در قیامت در پیشگاه خداوند متعال روسفید گرداند.
ابرکوه 275 شهید، بیش از 570 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
7540/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انقلاب اسلامی پدر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دین ملت ایران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر پنج‌شنبه در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان، با بیان اینکه امروز به عنیه شاهد گسترش اندیشه انقلاب اسلامی در منطقه بوده و غرب آسیا بدون نظر ایران تصمیمی اتخاذ نمی‌کند، افزود: بی‌تردید اقتداری که امروز در ایران اسلامی حاکم شده، به واسطه خون شهدا و رشادت این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا شاهد موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: یکی از این موفقیت‌ها که سربلندی ایران اسلامی را به دنبال داشت، تحقق عملیات وعده صادق بود که همه به اقتدار ایران در بُعد نظامی اعتراف کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه اقتداری که امروز ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به ویژه حوزه دفاعی به دست آورده، مرهون خون شهدا است، تصریح کرد: در واقع این شهدا بودند که برای این کشور در عرصه‌های مختلف تولید قدرت کردند.

سردار جهانبخش کرمی به نمونه‌ای از قدرت‌آفرینی شهدا برای ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص می‌توان به مجاهدت‌های شهید شهریاری در حوزه انرژی هسته‌ای و یا ابتکارات شهید طهرانی‌مقدم در حوزه صنعت موشکی اشاره کرد.

پدر شهید محمدحسین حدادیان نیز یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که با اشاره به اینکه ما همه به تک‌تک شهدا بدهکار هستیم، خاطرنشان کرد: بی‌تردید خون شهدا ضامن حیات این انقلاب است و امیدواریم گوشه‌ای از بصیرت‌مندی شهدا نصبت ما شود.

کد خبر 6088544

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد