Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی ریکرو ایران در حاشیه اردوی آماده سازی تیراندازان کشورمان در اردوی چین گفت: این اردو کمک کرد تا مشکلات و وضعیت تیم قبل از برگزاری مسابقات مشخص شود.

علیرضا میررحیمی روز جمعه در خصوص شرایط ملی پوشان در اردوی چین، اظهار داشت: اردوی تیم ملی ریکرو در گوانگجو و قبل از مرحله دوم جام جهانی در شانگهای، در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات با جدیت و سختی دنبال می‌شود. هوای چین شرجی و گرم است و بچه‌ها با شرایط جدیدی رو به رو شدند. این اردو کمک کرد تا مشکلات و وضعیت تیم قبل از برگزاری مسابقات مشخص شود.
سرمربی تیم ریکرو در ادامه تصریح کرد: از رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان و سرکنسولگری ایران در گوانگجو تشکر می کنم چرا که شرایطی فراهم شد تا بچه ها زودتر به جام جهانی اعزام شوند و تمرینات را در محیطی هماهنگ ‌با مسابقات انجام دهند.
به گزارش روز جمعه ایرنا، صادق اشرفی، محمد صادق کبودانی، رضا شبانی، امین پیرعلی و تیم بانوان متشکل از زهرا نعمتی، پارمیدا قاسمی، شیوا شجاع مهر و نیلوفر علیپور، نفرات اعزامی ایران به اردوی تدارکاتی چین هستند.
تیم ملی ریگرو زنان و مردان ایران اول اردیبهشت سال 98 تهران را به مقصد گوانگجو چین ترک کرد و به مدت 15 روز در کمپ تمرینی این شهر اردوی تدارکاتی برگزار می کند .ملی پوشان بعد از این اردو برای شرکت در نخستین مرحله جام جهانی تیراندازی با کمان راهی شانگهای خواهند شد.
این رقابت ها از 16 تا 22 اردیبهشت در چین برگزار می شود.
ورزشی**2052**1485

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تير و كمان زهرا نعمتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، مطابق پیش‌بینی سامانه‌های جهانی هواشناسی تمام نقاط جغرافیای ایران در ۱۰ روز آینده پذیرای باران هستند.

بر اساس گزارش مؤسسه تحقیقات آب (۱۳ اردیبهشت) بسیاری از نقاط کشور پذیرای سامانه بارشی و رگبار هستند. سامانه بارشی وارد شده، از شب گذشته به ایران وارد شده و تا جمعه به فعالیت ادامه خواهد داد.

بارندگی در سال آبی جدید سبب شده تا ۶۲ درصد از ذخیره سدهای ایران از آب پر شود. تمرکز این سامانه بر روی استان‌های جنوب غرب و مرکزی ایران است.

کد خبر 6095118 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد